Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Siersma schreef:Eten kan Marissa ook alleen als een varken. Als iets lekker is vind je het terug achter dr oren![]()
[ [url=m/QqORAb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/foCRCN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toch deken maar af gedaan. Ben het weekrnd weg en de oppas kan hrlaas geen dekens wisselen. Dus het er maar op gewaagd. Schrok wel een beetje hoe mager ze toch is
Queelens schreef:Dat is lastig Femke. Wat mag hij allemaal niet dan? Hier gaat indd alles in de slobber. Ideaal. Ik doe altijd 4 maatschepjes gelatinaat door 1/4 voerschep slobber. In verhouding best veel supplement maar hij merkt er niets van
Emptywords, anders moet je aan een hooinet hahaperi weet ook wel welke lichting hooi hij wel of niet lekker vindt. Laatst had ik hooi in zijn net gedaan wat er twee weken in heeft gezeten. Toen het er maar uitgehaald haha (hij kreeg ook nog ander hooi op de grond hoor dus hij kwam niets te kort, net is als extra om hem bezig te houden). Terwijl hij bij heel lekker hooi in een nacht zijn hele hooinet leeg kan vreten.
Romy1234 schreef:Ik had vorige week met de jou 250 gram, afgelopen week ook maar 0 grams opgegooid en vandaag deken afgelaten.
Heerlijk gepaneerd paard![]()
Before:
[ [url=m/QFRvoS.jpg]Afbeelding[/url] ]
After:
[ [url=m/ob3lMU.jpg]Afbeelding[/url] ]