Hier ook nog een panoramaatje.

https://kuula.co/share/72T3X?fs=1&vr=0& ... o=1&logo=1
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElCamino schreef:nope, op de ford Ka niet, maar ik heb een Blazer K5 , een monster van een auto maar Oldtimer en eigenlijk te duur om met dit weer te rijden ( die van mijn Avatar) daar heb ik altijd een klein rotautootje bij voor dagelijks rijden. Dat zijn altijd van die €500 euro autootjes met jaar APK, en dan zie ik wel. Deze had al slechte bandjes, dus in mei met APK moeten er andere op..... tja, deze had ik niet zien aankomen.
Maar ook met goed banden kom ik niet uit die berg sneeuw die de sneeuwschuiver elke paar uur neerkwakt voor de deur.
Maar met rijden is het wel klote ja..... lesje geleerd, maar heb ik nu niks aan.... straks even bandenmaat noteren en andere bandjes bestellen....
Die Blazer is echt zonde om met chromen wielen in deze prut te rijden met de pekel en zo....
BarbaraNova schreef:Mijn oudste heeft artrose door een ongeval van vroeger in zijn kogel van een achterbeen. Die heeft nu echt wel pittig last er van. Denk er aan om hem in te bandageren als hij op de paddock gaat. Hij krijgt ook duivelsklauw bij. Iemand nog tips? Zit ook aan de BOT bandages te denken