Zei vanmiddag nog tegen me eigen: goh wat heeft en houd hij een mooie droge benen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
beest heeft bij mij nog geen pas kreupel gelopen maar die dikke pees nu voor de 2de keer zit me niet helemaal lekker...
muiszje schreef:de mijne heeft het matig, gewoon wat opgelopen maar niet meer dan dat. ik zou in iedergeval niet met stalbandages aan de gang, gevaarlijk, onhandig en het helpt toch niet. zorgen dat ie gewoon voordat ie op stal gaat lekker gelopen heeft,.
! De benen zijn soms iets dikker als ze van stal komt, maar na een halfuurtje stappen zijn ze weer prima dun.
muiszje schreef:ik voer net 1 dag seniores priores (nog maar een klein deel in haar normale eten natuurlijk) en ik moet zeggen: wat een vaag spul..
ik vroeg me dat ook af, maar ik bied mijn pony ook nog hooi, wortels en gras dagelijks aan, dus ik voer voorlopig geen extra dingen bij.
er staat ook helemaal niet bij hoeveel water erbij moet oid.
Cassanova schreef:Weet iemand van jullie of slobber i.pv. brok kan of is het echt iets om mee bij te voeren, mijn paardje is 22.
na lang zoeken hadden we er eindelijk een gevonden en robin bleef zooooo braaf staan, terwijl ze met een electrische vijl in zijn mond zat
Hij heeft nog alle tanden en voor zijn leeftijd een heel mooi gebit werd mij verteld.
Cassanova schreef:Gaan jullie paarden wel nog gewoon naar de tandarts?
, hij is maandag nog geweest om een voortand eruit te halen. Ik geloof
), hopelijk hebben we tegen die tijd een oplossing gevonden.