Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
monsera schreef:Ik zie een aantal keren duivelsklauw voorbij komen. Mag ik vragen wat de rede is dat je dit bent gaan geven aan je paard/pony.
monsera schreef:Ik zie een aantal keren duivelsklauw voorbij komen. Mag ik vragen wat de rede is dat je dit bent gaan geven aan je paard/pony.
zacharyhill schreef:Ik heb een volleerd fotomodel wie had dat gedacht van onze opa.
Melissa onze dochter wilde een paar mooie foto's want stel je voor...... toen wilden er meer...oke voor wat lekkers wilde hij best model zijn.
Foto's zijn van afgelopen najaar.
[ [url=m/vPwcvs.jpg]Afbeelding[/url] ]
jeff met dochter melissa
[ [url=m/ss70Gu.jpg]Afbeelding[/url] ]
nogmaals jeff en melissa
[ [url=m/SqioRx.jpg]Afbeelding[/url] ]
jeff en melissa
[ [url=m/ct4da5.jpg]Afbeelding[/url] ]
jeff met buurmeisje
[ [url=m/mPN7K7.jpg]Afbeelding[/url] ]
jeff met vriendin van buurmeisje
Drico schreef:@Es_ther, lekker! Jammer dat het vandaag niet zulk lekker weer was of viel het bij jullie mee?
Hier al de hele dag regenachtig geweest, en nog steeds
Bedankt iedereen voor de welkom berichtjes
Over foto's van fotografen gesproken, ik fotograaf zelf ook als hobby (wil het wel meer professioneel gaan oppakken als ik mijn rijbewijs heb)
Maar alle apparatuur is dus aanwezig en ook mijn vriend vind foto's maken erg leuk.
Ik bedenk me ook net dat ik mijn pony wel heb voorgesteld in tekst maar nog geen foto heb laten zien
[ [url=m/MEQWX1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is lekker harig en ook zeker wat te dik.. hahah
jolmer20 schreef:Leukerd zeg Drico! Lekker wollig haha.
Hier ook hobbymatig fotograaf haha. Doe wel shootjes, ook in de studio bijvoorbeeld.
Vrijdag waarschijnlijk weer een puppy voor de lens
Hier op onze stal Droes geconstateerd...
Hopelijk komen er geen ernstige gevallen..
EmptyWords schreef:Oei jolmer, eng.
Stalgenootje heeft haar veulen in quarantaine staan, dier heeft al 10 weken droes, echt dramatisch. 16 of 17 bulten opengeslagen nu. Heel extreem
Siersma schreef:Jolmer das echt klote, droes op stal
Drico welkom en wat een leuke wollige ijslander