Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Romy1234 schreef:Wat fijn dat jullie oudjes zo goed gaan
Des deed ik de laatste paar jaar ook niet meer enten behalve tegen rhino want dat is verplicht bij ons op stal.
Ik merk echt dat ik nog heel erg moet wennen aan mijn nieuwe paardje, ze is ontzettend leuk en nuchter, loop zo met haar weg.
Is meer mijn onzekerheid denk ik, ben zo lang aan des gewend dat ik niet anders weet, maar komt nog wel.
Helaas nog geen passend zadel maar wil er vanavond even op met barebackpad, vind dat haar rug vrij gevoelig is en ze lang met een verkeerd zadel gereden is, mogen ook nog wat kilo’s bij op en meer spieren maar dat komt nog wel.
Ook heeft ze een zwaar beroerde deken op die van ellende zowat uit elkaar valt dus als het goed is komt vandaag een fatsoenlijke deken binnen, alleen nog even een onderdeken erbij kopen.
[ [url=m/3cbsfg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Check ook mijn blije hoofd
SusanH schreef:Hoop wel dat het overdag boven 0 blijft. Kunnen we iig door rijden.
EmptyWords schreef:Zolang ik de binnenbak heb maakt me dat niet uit.
EmptyWords schreef:Ik kan er nog 3 maanden van genieten, daarna gaat ie gesloopt worden voor huizen helaas
Es_ther schreef:Hier gaat het helemaal niet echt vriezen.. -2 is het koudst..
Nog wel koud, maar ik haat winter .
Ik heb wel een eigen buitenbak, maar wij rijden voornamelijk in de bossen en zandpaadjes, dus dikke prima !
Met koud weer ga ik wel vaker wandelen, blijf ik ook warm
SusanH schreef:Wij hebben alleen een buitenbak. Volgende winter staat er als het goed is wel een binnenbak
Queelens schreef:Hier was afgelopen zaterdag bij bijrijpaard de bak bevroren. Was ca rond half 12. Ben benieuwd hoe het met de komende vorstnachten gaat zijn. Bij Peri maakt het me niet zo veel uit, die hoeft alleen maar mooi te zijn in de wei daarvoor hoop ik alleen maar dat het zo min mogelijk regent ivm modder voor in de wei en dat het niet gaat sneeuwen en vervolgens blijft liggen. Hij heeft voor ijzers en bij ons gaan ze gewoon naar buiten
ElCamino schreef:hier alles aanwezig en goed te doen, overdekte molen ( gaat ie niet in) overdekte longeerkraal ( gaan we niet in ) Binnenbak ( gaan we niet in ) Buitenbak Agterberg, wandelen soms..... Pad door de weilanden -> JAAAH heerlijk. Dus veel betalen voor accomodatie HAHAHAHAHA die we niet gebruiken.
Wel fijn is dat ik de stalprijs van 7 jaar geleden betaal.... hier betalken mensen de prijs van het jaar waarin ze komen en gaan dan niet omhoog.... de nieuwe prijs is al €50 meer dan ik betaal
radicalM schreef:[ [url=m/N4tGAJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hallo,
Dit is Silver Briolette, mijn 28 jarige quarterdame. Mijn pleegpaardje eigenlijk, maar na 6 jaar helemaal eigen geworden. Ik heb haar geërfd toen mijn vriendin helaas overleed.
Toen mijn vriendin ernstig ziek werd, hebben mijn dochter en ik beloofd dat wij verder voor haar gingen zorgen. Briolette was de mama van mijn eigen spetter, Radical Moonwalker. Helaas hebben we 2 jaar geleden afscheid van hem moeten nemen.
Het kan gek lopen dus. Briolette is nu echt met pensioen. Het is even wennen, hoe en wat vindt ze nog leuk, hoe los ik haar ouderdomskwaaltjes op, en hoe ontwikkelt de PPID zich? Best wel een puzzeltje soms. Ben benieuwd hoe jullie het doen allemaal...
Siersma schreef:Ik sta op een boerderij, de boer heeft niks met paarden. Ik huur daar een stuk land. Ik sta alleen dus doe alles zelf. Er is wel altijd hooi, kuil of voordroog want dat krijgen de koeien ook. Maar ik heb ook niks geen faciliteiten. Wel heeft Marissa een container als schuilstal, zelf aangeschaft en laten plaatsen. Voor mn spullen een tuinhuisje, ook zelf gekocht en laten plaatsen. Maar er zijn ook heel,veel voordelen. Ik betaal een scheitbeetje, €65 per maand. En ik sta op 5 minuten stappen van het bos, 20 minuten naar het strand
Siersma schreef:Nou om de hoek is maar hoe je het bekijkt hoor, woon zon 7 km bij Marissa vandaan. Voor ons een hele reis voor jullie wss een mini stukje.
Mooi weer voor een ritje Bagheera, eigen paardje vrij moet ook hoor. Ze zijn geen 18 meer he
Es_ther schreef:Ik woon 40 minuten van de pony's af .
Maar ik ben verhuisd van de Achterhoek naar Arnhem, vanwege studie. En omdat ik Mona al zo lang verzorgde kon ik het echt niet over mn hart verkrijgen om te stoppen. En omdat ze toch al op leeftijd was hoeft ze ook niet elke dag gereden te worden.
Ze staat 24/7 buiten met de Shet, krijgen voer als ik er niet ben er wordt dan gemest. Dus ik ben er (nu iets minder) vaak alsnog wel 3/4 keer in de week. Kan ik gelijk even langs mn moeder koffie drinken .