ellepel schreef:wat is er apart aan dan
Ik had het nog niet gezien, maar het is erg fijn en soepel als het ware. Ook aparte kleuren. Maar ze vinden het lekker, dus ik kijk het aan. Pas 2 dagen gegeven nu.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emperor schreef:Hoi, handig topic dit om te kijken wat andere mensen voeren aan hen ouder wordende paard!![]()
Zelf in het bezit van een 28 jarige KWPN merrie en aan het kijken wat nou voor haar optimaal zou kunnen werken. Helaas is ze deze winter wat ingevallen en hoop ik dat het gras haar weer wat aanzet. Wij voeren op dit moment 1 droge schep Seniores Priores van Subli en 1 droge schep FibreBeet van Pavo. De laatste hebben we pas net toegevoegd aan haar eten, we voerden eerst 2 keer een schep Subli. Ik las dat Pavo goed aanzet, dus wou het wel proberen.Daarnaast krijgt ze nog een halve schep onderhoudsbrok van Voermeesters.
Nu krijgen mijn paarden standaard ook mineraalbrok van Pavo en vroeg ik mij af of hier niet een alternatief in poedervorm verkrijgbaar is voor mijn oudere merrie. Lijkt mij namelijk ideaal om door de slobber te mengen. Voert iemand hier toevallig mineraalbrok in poedervorm en zo ja welke? Ik ben benieuwd!
Hilli schreef:Eigenlijk moet je nog eerder beginnen met bijvoeren want ook in augustus is de meeste groei wel uit het gras. Dan pakken ze daar niet zoveel meer uit, dus dan is een beetje bijvoeren echt wel zinvol als ze makkelijk afvallen.