Topic voor onze oudjes!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Re: Topic voor onze oudjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:07

Gefeliciteerd Jolmer!!
En ook gefeliciteerd Romy, dat is een mooi vooruitzicht. Deel je een foto zodra het zover is?

Haha lekker fris Susan. Het hangt in de lucht denk ik. Je zou zeggen dat mijn warmbloed die bijna voor de helft arabier is zichzelf het beste moet voelen in de zomer, maar ik heb vaak juist het idee dat hij in de winter opbloeit haha. Dan wordt hij ook fris en ondeugend.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:18

Ik ga straks ook even typen

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:46

Ik heb ook een PB gestuurd. Had stukje al klaar staan. :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 23:57

Mijn stukje was te groot. Kan alleen mee als ik hem inkort. Oeps... :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 08:56

Oh jee...

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 09:18

Bagheera_206 schreef:
Mijn stukje was te groot. Kan alleen mee als ik hem inkort. Oeps... :')

Het is heel logisch om veel te kunnen vertellen! Oude paarden betekenen vaak dat er veel jaren samen zijn geweest. <3 Maar ik snap ook wel dat ze niet alle 20+ jaar in een verhaaltje kunnen hebben :') .

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 09:33

Wij kennen Branco pas vanaf mei 2020. Dus hebben nog niet een heel lang verhaal samen. Dat zal vast schelen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 10:11

Haha ja dat met die lange verhalen ken ik, van haar IM topic had ik het gevoel alsof ik maar een maand had omschreven terwijl dat toch best een lap tekst geworden is _O-

Wat leuk dat Chico er ook bij staat :D

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 10:17

Romy , hopelijk staan ze samen.... zou leuk zijn, of alle oudjes uit dit topic samen....

Ik heb altijd moeite met een kort verhaal, ik heb Chico ook al 26 jaar in Maart..... en zoveel rare, leuke, spannende, gekke dingen met hem gedaan.... alleen onze Bucketlist toen hij 30 werd was al speciaal.... alsof je achteraf voelde dat het het laatste jaar van rijden was....ach, hij doet het nu ook weer super.

Verder schrijf ik een boek over hem, al járen hou ik alles bij ( zelfs een keer uitgerekend wat hij in totaal gekost heeft... :7 kwam over de 2.5 ton!!!! dat was inclusief stallingen, kosten, vakanties, benzine, dierenarts, smid, osteo, operaties, voer, supplementen etc edtc etc...

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 10:52

Je weet dat het een heerlijke ochtend is als je zo vrolijk wordt begroet <3 Na toch al zo'n 16 jaar samen is ze nog steeds elke dag blij als ze me ziet. :D
Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:23

Wat een lief koppie <3

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:24

Aaaaah <3

En leuk een boek over je paard. Zo lang samen is echt bijzonder. Ik heb dat helaas nog niet mee mogen maken. Wij hebben best wel pech gehad tot nu toe.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:27

ElCamino schreef:
....
Verder schrijf ik een boek over hem, al járen hou ik alles bij ( zelfs een keer uitgerekend wat hij in totaal gekost heeft... :7 kwam over de 2.5 ton!!!! dat was inclusief stallingen, kosten, vakanties, benzine, dierenarts, smid, osteo, operaties, voer, supplementen etc edtc etc...

Dit probeer ik juist altijd uit mijn geheugen te verbannen. _O-
Wel heel tof dat je een boek aan het schrijven bent! Jullie hebben ook echt wel een heel bijzonder verhaal vind ik. :D

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:28

Haha Ricard. Stukje inkorten dus!

Wow Romy, gefeliciteerd met je nieuwe paard! Maar lekker blijven meekletsen hoor hier!

26 jaar.. wat een tijd zeg ElCamino! Dan heb je ook echt té veel om te vertellen!

Ahh lief koppie Lau!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:57

Lau07 schreef:
ElCamino schreef:
....

Dit probeer ik juist altijd uit mijn geheugen te verbannen. _O-
Wel heel tof dat je een boek aan het schrijven bent! Jullie hebben ook echt wel een heel bijzonder verhaal vind ik. :D

Haha plus een. Wil ook niet weten wat dat paard van mij in 11 jaar tijd gekost heeft. Denk dat ik me katje lam schrik. Maar iedere cent is het waard.
Alleen al het onderzoek om erachter te komen wat peri heeft (de reden van zijn pensioen) kostte al 2x het aankoopbedrag van dat paard haha. Maar no way dat ik mijn toen 18 jarige die op dat moment Z liep en dus topfit was met pensioen ging doen zonder te weten wat hij had. Stel je voor dat hij pijn zou hebben en ik het niet zou weten..

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 12:15

Op mijn werk wordt er ook mee geplaagd, zoals van de week toen hij koliekerig was.... : "nou, daar gaan we, óp naar de 3 ton" hihihi. Maar ze leven gelukkig wel mee en ik mag áltijd weg naar hem.

Naast het boek , wat ik ook echt ga laten uitgeven wanneer hij er niet meer is, maak ik ook elke 2 jaar een fotoboek via internet. Ik heb duizenden foto's maar je kijkt er nooit naar.... zo'n boekje pak je toch vaker... wel een k*twerk om te maken.... maar wel heel leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 12:49

Wat een goed idee zeg!
Ik zeg ook elke keer dat ik een fotoboek wil, maar moet er toch maar eens 1 maken.

Tsja en de kosten, ik wil ook niet weten wat ik er aan uitgegeven heb, maakt mij ook niet zoveel uit want het geeft mij veel plezier en ontspanning dus dan is het goed toch :)

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 14:17

Precies, ik heb al bijna 26 jaar plezier van Chico, en ook al veel verdrietjes en zorgen gehad maar dat weegt niet op tegen de leuke tijden.
En de kosten, tja, ik zat me dood te vervelen en heb eens alles uitgezocht, ik heb nl vanaf de aankoopkeurig ALLES nog aan rekeningen en facturen....ging alles optellen.... en toen kwam de grap van stalling erbij, benzine, steeds meer dingen.... HAHAHAH eind was zoek.
Het maakt me ook niets uit hoor....

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 18:32

Pfff heftig ritje vandaag. Plan was dat ik alleen Hocus zou rijden, en die eerst even longeren om de frissigheid eraf te krijgen. Heb net corona gehad en ben nog niet topfit. Dochter op Branco maar hij was stout. Dus ik erop. Gaat hij me toch een partij aan de kletter zeg :oo dus hup Hocus van de longe en Branco eraan. Deed me toch een partij maf. Oude gek :') . Hocus schiet er ook wel eens vandoor. Maar die ouwe is echt een stuk sneller.

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:17

Ohjee Susan.. echt hoe ouder hoe gekker hahah.

Hier was Pep vandaag weer kinderpony voor een meisje van 4. Dan is ze zo schattig <3

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 23:34

Tweet ook opgegeven vanavond.

(voor die idioterie in Amerika begon)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 08:42

Nou gister wassie weer braaf hoor. Lekker samen met mijn dochter gereden. Genieten dat dat weer kon. En als bonus een prachtige zonsondergang.

En idd wat een gekken daar bij het Capitool. Ik kon het gewoon niet geloven.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 09:43

Paarden kosten idd ook een hele hoop geld. :=

Inderdaad heel slecht verhaal van Amerika... Pfffff... Zo slecht hebben we het helemaal niet met Rutte & Co.

@Susan: Wat goed dat het gisteren goed ging samen met je dochter. Het was heerlijk weer in vergelijking met vandaag. Hoop regen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 09:51

SusanH schreef:
Nou gister wassie weer braaf hoor. Lekker samen met mijn dochter gereden. Genieten dat dat weer kon. En als bonus een prachtige zonsondergang.

En idd wat een gekken daar bij het Capitool. Ik kon het gewoon niet geloven.

Fijn dat het goed ging!

Ja, echt heel bizar daar..

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 10:31

Het Trump virus...

Ik heb gister weer zo fijn gereden! Echt genieten dan. Heb het idee dat na zulke ritten mau ook veel meer open is. Dan zoekt hij echt contact en aandacht tijdens het naverzorgen