Haha leuk femke! Hier zijn ze de jaarwisseling ook weer goed doorgekomen. Peri was weer lekker aan het ravotten in de wei met de andere paarden. Dat paard beleeft echt zijn tweede jeugd ofzo
Naath86
Geplaatst: 01-01-21 18:53
Iedereen nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat we weer een mooi jaar mogen hebben waarin we van onze oudjes kunnen genieten!
En iedereen gefeliciteerd met de jarige paardjes.
Hier weinig last van vuurwerk. Sowieso waar mijn pony staat is het altijd rustig, die kan de hele dag gewoon buiten blijven. Maar dit jaar was het ook rustig met carbid.
Ze reageert trouwens goed op de pijnstillers voor de hb. Ze trok vanmorgen al een sprintje door de wei. Normaal sjokt ze wat rond, maar nu heb ik maar even een draadje gespannen voor de zekerheid, dat ze niet het hele stuk heeft.. Wat een idioot!
Haha lekker hoor Naath. Fijn dat het goed aanslaat!
Hier vandaag heerlijk weer! Lekker gewandeld met Pepje. Zag een bruggetje onderweg, heb dr maar even de deken afgedaan en losgeklikt en wat foto’s gemaakt Volgende keer maar eens de camera mee haha
Bagheera_206
Geplaatst: 02-01-21 15:24
Gefeliciteerd allemaal!
De eigenaresse is over uit het buitenland. Dus vanmorgen even rondje met onze oma gewandeld en toen nog twee andere paarden uit de kudde mee genomen voor een rondje. Waren precies voor de grote buien terug. Had deken even af gedaan dus ook precies op tijd terug om haar regendeken weer om te doen.
Ik heb Lotje ook ingezonden. Met 29 jaar (officieel 30 volgens de 1 januari regeling dan) hoort ze sowieso bij de senioren haha.
Ik denk dat het stellen van een leeftijdsgrens lastig is. Misschien dat de mods gewoon 20 hadden gekozen en dan kijken naar hoeveel inzendingen er zijn? Als het er te veel zijn kunnen ze altijd nog de leeftijd verhogen oid. Wanneer een paard 'oud' is kan je niet op een leeftijd zetten denk ik. 20 kan voor de ene heel oud zijn terwijl de andere nog eigenlijk als jong gezien wordt. Persoonlijk vind ik 20 niet oud. Maar dat komt doordat Lotje al bijna die leeftijd had toen ik haar net kreeg. Maar dat is voor iedereen verschillend! Leeftijd staat vast, maar ouderdom is toch relatief vind ik.