Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Queelens schreef:Die van mij had er ook zin in vandaag. Wilde een beetje in de bak spelen dat hij met me meedraaft maar hij was zo brutaaldus maar even losgegooid en bij het eerste lijntje kwam de sprintende en snurkende arabier alweer in hem los. Het zit er toch nog ergens in die 49% arabier
Britta31 schreef:De heren hebben wat ontdekt,nieuwe pakken hooi en dat ligt net naast de deur opgestapeld.Voor de deur zit een balk en nu hangen ze als een giraf met lange nek over de balk om hapjes hooi van het pak te snoepen.En in de stal 2ruifen vol met hooi.
Dit was nog op onze oude stal. Het voordeel van de balen was dat ze er wel lekker uit de wind konden staan. 

Britta31 schreef:De heren hebben wat ontdekt,nieuwe pakken hooi en dat ligt net naast de deur opgestapeld.Voor de deur zit een balk en nu hangen ze als een giraf met lange nek over de balk om hapjes hooi van het pak te snoepen.En in de stal 2ruifen vol met hooi.
.
. Heb nu wel mega Mindy in m’n hoofd
. En Mona snapte er geen hol van waarom ze daar stond
Siersma schreef:Ik heb een haf dus alles is of te lang of de borst past niet. Dus dan maar wat te lang van achteren of te lang naar beneden
.
Ze liep echt een paar dagen beter na de hoefsmid, maar gisteren liep ze toch weer ineens veel slechter, toch de dierenarts gebeld. Het was niet zeer acuut, ze loopt niet extreem slecht dus we zijn er op tijd bij. Ze heeft nu Novacam en Ascal en daar reageert ze goed op. Kwam vanmorgen gelukkig vrolijk van stal zonder te veel pijn. Ze heeft ook PPID, dus da gaf wel aan om eventueel de dosering Prascend te verhogen omdat we niet echt een andere aanleiding weten. Eventueel over 6 weken wel een bloedtest doen, maar die is nu niet betrouwbaar. Pfff, ik vind het nu echt wel moeilijk worden hoor dat ouder worden... 

.