Niek mag zijn laatste dagen op de wei doorbrengen. Dat is feest voor hem maar eigenlijk kan het niet omdat het hier kleigrond is en veel te nat. Dus hij ziet er ook niet uit. Schaam me voor als de DA morgen komt en hij ipv zijn Haf kleuren een bruin paard is geworden. Ach, het is ook maar de buitenkant. Van binnen is hij mooi. Een prachtig dier, met een gouden karakter, zachtaardig en is in die 17 jr. dat ik hem heb gehad voor mij door het vuur gegaan. We hebben zo veel meegemaakt. Lief en leed gedeeld.
Knuffelen heeft nooit Niek gewild en staat ook nu niet op zijn lijstje van de laatste dingen die hij nog wil doen met mij. Hij is geen knuffelpaard. En oh wat heb ik daar nu behoefte aan

Nog 1 nachtje slapen. Ik hoop dat ik het kan. Het is alsof mijn hart gebroken is, zo veel pijn. Maar ik overleef het wel. Ben tenslotte niet de enige op de aarde die dit meemaakt. Een mens kan veel hebben gelukkig.
Zo herinner ik me Niek straks. Een prachtig lief en sensitief paard. Mijn paard, mijn maatje, mijn allergrootste vriend

@Ilse, het overlijden van Daphne heb ik helemaal gemist. Te lang niet op bokt geweest denk ik. Ik zie op je profiel dat ze in 2015 is overleden. Ik wil graag wat meer weten. Ik stuur je volgende week even een pb.