Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Doen ze gelukkig niet zo heel vaak als ik op de wei ben. 

Femke_Tweety schreef:Yess, nog een oudje erbij.
Met 28,5 zit ze echt wel in de doelgroep hoor![]()
De grote gele wordt over 12 dagen formeel 27.
Van mij mag ze nog wel een paar jaar grasmaaien. Zolang het in goede gezondheid en zonder pijn kan.

. Maar welkom! Enne, leuk kleurtje heeft ze!
Vandaag was ik wel blij met Branco. Hocus is nogal kijkerig. Gisteren alleen gereden met hem, alles was eng. Vandaag samen met mijn dochter gereden, en Hocus ging overal zo langs. Niet eens perse achter hem aan, maar gewoon het feit dat ze samen in de bak waren hielp hem enorm. En het is ook gewoon heel gezellig om samen te rijden

En dat in deze periode en op haar leeftijd. Inmiddels al weer de rust terug, maar ze kunnen nu iig beter door een deur en samen uit de ruif eten. Daar ben ik wel blij mee. Niet blij met het dekken en zo, maar als ze gewoon samen kunnen zijn vind ik al top!
!
?
. 

gewoon door domme pech eigenlijk want ze was gigantisch goed in dr vel laatste tijd.
is ook nog maar 3 weken geleden natuurlijk maar zou het wel weer fijn vinden een nieuw paard te hebben, leven zonder paarden is niet voor mij weggelegd, was ook gelijk een stuk vrolijker weer na ik van stal terug kwam.
Ze staat als wildkleur/valk geregistreerd in het stamboek/paspoort. In de zomer is haar vacht donkerder dan in de winter. Haar wintervacht is een heel stuk lichter.