Rubs schreef:Is er niet een beschermende deken met hals tegen uv? Dat hij toch even dagelijks de benen kan strekken? Wat een drama ts, sterkte!
UVlicht is eigenlijk alleen het probleem voor zijn achterbenen onder de Kogels. Klein stukje maar groot ongemak.
1 achterbeen is nu dusdanig lastig dat ik zijn voet niet meer kan optillen. Hij valt dan een soort van om. Met een touw in z'n kootholte krijg ik hem 2 seconden omhoog, spuiten rommel tegen rotstraal. Uitkrabben en evt wegsnijden door hoefsmid kan niet. Was altijd al lastig.
Hij is sinds een paar dagen weer vrolijker maar het blijft zo ontzettend lastig.
Voor nu hou ik het soort van bij het oude: gewoon naar buiten ondanks dat het nat is, zonder dingen om z'n benen heen als bescherming en die hoef zal ook niet bekapt worden want ik verwacht geen verbetering op dat vlak. Wondjes van de vasculitis zijn stabiel en dan zie ik wel hoe lang het 'goed' gaat. Ik hoop nog heel lang maar misschien verergerd de rotstraal nu wel zo erg en dan is het door de krampbenen niet meer te doen. Denk ook dat ie wel veel last heeft van LA en daardoor RA niet op wil tillen.