Mau was weer lekker bezig vanavond. Ik had zn stal gedaan en ik laat hem altijd los, zelf buitenom naar zijn stal lopen. Vandaag besloot hij om maar ens naar achter het terrein te gaan, een weiland in te lopen en te laten zien dat het tijd wordt om aan het werk te gaan. Een paar bokkesprongen, wat sprintjes in draf en galop... de mafketel. hoe ouder hoe gekker? de groene lijn is wat hij had moeten doen, rood is wattie gedaan heeft... rode vlak is de wei waar hij even heeft laten zien wat ie kan. Pees heeft er gen last van, en ja, er ligt nog steeds 10-15 cm sneeuw in dat weiland.
Es_ther
Geplaatst: 20-01-17 16:26
Ik blijf jullie stalken met m'n omaatje . Onze bak is te hard, en met rijden krijg ik het koud dus wandelen we veel! En stiekem ben ik wat op de lijn aan t letten dus win win haha.
Ik ben ook al de hele week aan de wandel. Opa is vorige week de sloot in gedoken en vertrouw het niet helemaal. Hij lijkt van klem te hebben zitten ofzo. Morgen naar de osteo
Gister dan een rondje op de fiets gedaan. Vind ie altijd wel leuk.
Ook hier een oudje! Ik ben inmiddels alweer ruim 5 jaar in het bezit van een ontzettend lieve haflingerruin Sting. Hij is 20 jaar, maar dat merk je absoluut niet terug in zijn gedrag of tijdens het rijden oid. Het liefste rijden we buiten of maken we een sprongetje!
Mijn bijna 19 jaar oude dametje mocht vandaag even uitwaaien op het strand, en ze had er zin in (ze ging los de veewagen in, kon dr zowat niet bijhouden.. )
En die vrolijkheid liet ze ook even voor de camera zien..
Floorg18
Geplaatst: 20-01-17 21:01
Die van mij had vandaag even mijn kast geplunderd op zoek naar koekjes
xxwienekexx
Geplaatst: 20-01-17 21:15
Whahah oops ik deed niks hoor Dat je poetsdoos nog in 1 geheel stond...
Es_ther
Geplaatst: 20-01-17 23:10
Heerlijk, uitwaaien op t strand!
Haha dat hoofdje ook, "ik was t niet "
Floorg18
Geplaatst: 20-01-17 23:10
Die stond gelukkig niet zo hoog maar die is al vaak genoeg gevallen. Hij vindt het prachtig om hem om te gooien zodat alle borstel door zijn stal liggen. Ducktape ligt altijd in mijn kast voor het geval er weer wat kapot is gemaakt door meneer haha
Origineel
Geplaatst: 20-01-17 23:19
Leuke foto's! Met dit weer zijn wij ook aan de wandel haha