Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
M_arieKe__ schreef:maismeel slobber en muslie
viv77 schreef:Hij staat onder 300 grams deken,staat hij altijd sinds ik hem heb..En blijft het vriezen gaat er nog een onderdeken onder..Dat vind ik ook vanzelf sprekend vooral met een kwpn-er..
viv77 schreef:Zal ik eens overleggen, maar weet niet precies de hoeveelheid in kg..Had wel al om meet gevraagd wat hij nu ook al een paar weken krijgt..Luzerne vond hij wel te eten geloof ik..
Maris schreef:viv77 schreef:Hij staat onder 300 grams deken,staat hij altijd sinds ik hem heb..En blijft het vriezen gaat er nog een onderdeken onder..Dat vind ik ook vanzelf sprekend vooral met een kwpn-er..
Mijn KWPN-er staat anders heerlijk zonder deken hoor, en hij geniet !
Kan je de hoeveelheid hooi en/of kuil niet verhogen ?
Om je een idee te geven , mijn paard ( 1.70m ) krijgt ongeveer 13 kg hooi per dag
shadowflower schreef:die deken had ik idd ook al bedacht ... ik ben al een poos aan het kijken bij de kroo aanbiedingen ... ik ga kijken voor een 400 grams onderdeken oid. zodat hij het tenminste warm heeft (hij heeft het toch wel snel koud... en is dan altijd wer heeeuul boos op de baas... )
shadowflower schreef:die deken had ik idd ook al bedacht ... ik ben al een poos aan het kijken bij de kroo aanbiedingen ... ik ga kijken voor een 400 grams onderdeken oid. zodat hij het tenminste warm heeft (hij heeft het toch wel snel koud... en is dan altijd wer heeeuul boos op de baas... )
Lagency schreef:Intressant topic.Heb zelf ook een oudje van 24jr.
Ik ben benieuwd hoe de subli senior slobber bij jullie paarden in de smaak valt??