Evelijn schreef:Nog een voordeel van bietenpulp is dat het ook zorgt voor betere vertering van het krachtvoer. PAVO adviseert hun Speedibeet ook in combinatie met 18Plus voor oudere en magere dieren.
(alleen jammer dat mijn ouwe geen bietenpulp meer wil, de grote merrie die ik rijd likt zo een bak pure bietenpulp leeg maar meneer blieft het niet)
Kan je toevallig aan,equifyt zuppa geraken? Dat bestaat uit 55 % pulp, 35% grassen en kruiden en 15 % lijnzaadolie. Als ik een,paardje heb dat niet graag pulp eet geef ik dit. Eten ze ook wel heel graag. Het is alleen iets duurder.
Grasbrok en luzerne brok is zen Super product als je het weekt. Ideaal om,oude magere paarden,iets dikker te krijgen.
Morgen komt de tandarts kijken.
Mijn merrie is in december nagekeken en volledig bijgeveild, maar sinds kort smost ze enorm met haar eten. Een derde van haar voeding valt terug uit haar mond. Ook is ze terug wat ingevallen. Dus extra nazicht zal goed zijn. Hopelijk geen tand los ofzo. Maar ja op 26 jarige leeftijd zal dat wel al eens kunnen zeker. Denk er toch over na om half jaarlijks nu haar tanden te laten nakijken. Voor zekerheid.