Dit is Magnum White

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sancerre schreef:[ [url=m/z04jD6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/162Lq8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn held Mando. 32 jaar, al 27 jaar bij mij. We rijden nog 2x of 3x per week. Voornamelijk op de Veluwezoom.
Vorige week nog een PTV training gedaan.
Queelens schreef:Hennos schreef:Ik heb een KWPN ruin van 20 jaar. Alleen vind ik hem wat dun worden. De paardentandarts is al geweest. Niks bijzonder aangetroffen en hij is ook ontwormt. Binnenkort toch maar mest onderzoek laten doen om parasieten helemaal uit te sluiten. En gerichter te gaan ontwormen.
Nu geef ik hem bietenpulp en veel luzerne als extra voer, maar ik wil ook natuurlijke oliën gaan geven omdat paarden deze vetten goed opnemen en je kunt de oliën goed mengen met luzerne en bietenpulp.
Op internet kom ik alleen niet verder welke oliën het beste zijn. Zonnebloemolie is alleen maar voor een glanzende vacht, daar heb ik dus niks aan.
Kan iemand mij helpen welke olie ik het beste kan voeren zodat mijn paard wat aandikt?
Hij staat al 24/7 buiten op het gras en daarbij geef ik een kleine baal hooi per dag. Hier eet 1 ander paard van mee. Het hooi verdeel over de wei zodat hij niet weg gejaagd kan worden. En in alle rust kan eten.
Maisolie moet je hebben. Kan je gewoon in de supermarkt kopen. En daar mag ke best wat van geven. Ik heb evt nog een schema van de da die ik toen voor mijn paard heb gebruikt.