Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Michelliee schreef:Mijn vriendin heeft een heel oud paard (43) die last heeft van zijn tanden welke voer kan ze dan het best gebruiken?
BaiNar schreef:Mijn paardje ook even op Cavalor gehad.... had 2 dagen later direct een harde manenkam.... weer terug op de Subli en 2 dagen later was ie weer slap.... Dat is dus ook wel iets om rekening mee te houden...
sylva schreef:Ik zit erover te denken mijn 31 jaar oude welsh pony Gras-Mix van Hartog te geven. Qua beschrijving voldoet dat behoorlijk goed aan wat hij nodig heeft. Tot voor nu kreeg hij 2 jaar Lucerne van Hartog, omdat sinds 2 jaar hooi en kuil niet meer lukt met zijn gebit. Nu merk ik dat de Lucerne ook al minder gaat. Heeft er iemand ervaring met Gras-Mix? Of raadt je juist wat anders aan?
Mais kuil en Mais brok heb ik het niet op. Pre-Alpin senior zat ik ook aan te denken, maar velen schijnen het niet 1 2 3 te lusten, en laat ik nou net een kieskeurige pony hebben
Verder krijgt hij Dodson en Horrel krachtvoer. De pasture mix en 16 plus mix gemengd met elkaar en geweekt. Daarnaast nog allerlei gezonde dingen zoals geraspte wortel, appel, broccoli enz enz. Reacties over Gras-Mix zijn heel erg welkom iig. Wanneer je wat anders aan raadt omdat jou pony het er goed op doet, ook welkom