Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
llora schreef:is er eigenlijk veel verschil tussen de senior priors en de zupa van equifyt? of zijn ze allebei goed om een paard bij te laten komen? of is er eentje beter als de andere? de zupa kan ik hier in de buurt kopen. de sp zou ik moeten bestellen. en mag je bij de sp nog gewone museli van fibre force bijgeven? sorry voor de vele vragen
En,het hooi is geleverd. Yes. Nu het hooi is laten analyseren zodat we weten of het goed is. Momenteel krijgt ze nu toch marstal force bij. Voor de zekerheid.
Sleeper schreef:Ik heb mijn paard een aantal jaar sp gevoerd maar aankomen ervan deed ze niet. Deze winter wil ik Marstall senior plus geven. Iemand ervaring hiermee? Wil het liefst dat ze aankomt maar aangezien dat al een paar jaar een onmogelijke opgave is weer wat anders proberen. Marstall heb ik wel gegeven toen ze nog jong was maar toen had ze andere behoeftes.
Maris schreef:Maar merriebrok is geen ruwvoervervanger , dus die 2,5 kilo vind ik al heel veel eigenlijk
Sleeper en tamary, hebben jullie alleen sp geprobeerd ? Ik vind dat mijn paard beter/meer aankomt van masters seniorenbrok.
Maris schreef:Maar merriebrok is geen ruwvoervervanger , dus die 2,5 kilo vind ik al heel veel eigenlijk De darmen hebben vezels nodig, zeker als ze geen hooi meer eten !
En zonnebloemolie vind ik al helemaal niets vanwege het hoge aandeel omega 6 erin. Maar goed als je paard het er goed op doet .......
Sleeper en tamary, hebben jullie alleen sp geprobeerd ? Ik vind dat mijn paard beter/meer aankomt van masters seniorenbrok.
Sleeper schreef:Wat is dat toch lastig he om oudjes goed op gewicht te houden. Jij hebt ook al heel wat geprobeerd zo te lezen. Ik weet ook niet meer wat ik nog meer kan doen, net als jij zo een beetje alles geprobeerd. Vooral als de winter er weer aankomt krijg ik toch weer een beetje benauwd.
fransje23 schreef:Wat is haar huidige rantsoen, Lizzy? Hoeveel hooi krijgt ze in de winter en staat ze ook nog op het gras?
Is haar gebit in orde?
pluisje88 schreef:Voer ik dan zo mega veel? Die van mij krijgt bijna 5x zo veel per dag. Ik heb geen idee wat normaal is maar in mijn ogen krijgt ze gewoon weinig lizzy. Wel eens geprobeerd om alles gewoon eens wat meer op te voeren en te kijken hoe ze het dan doet? (Mits er geen cuching in het spel is natuurlijk)