Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Douraque schreef:Denk dat het echt te maken heeft met de smaak. Combineren met grasbrok heb ik nog niet geprobeerd, maakt dat het aantrekkelijker?
En welke is dat van Masters?
Douraque schreef:Punt is wel bij senior priores dat je deze min 6 uur moet weken. Ik kom slechts 1x per dag op hetzelfde tijdstip op stal. Kan ik het dan bijv s'avonds om 19:00 klaarzetten en de volgende dag om 19:00 geven?
Mijn paard is extreem moeilijk met eten. Hij hoort ivm zijn Cushing zo min mogelijk suiker/zetmeel binnen te krijgen, maar dan laat hij het voer na 2 weken staan en lust het niet meer. Voer met meer suiker/zetmeel gaat wel naar binnen
Denk dat het echt te maken heeft met de smaak. Combineren met grasbrok heb ik nog niet geprobeerd, maakt dat het aantrekkelijker?
En welke is dat van Masters?
Douraque schreef:Punt is wel bij senior priores dat je deze min 6 uur moet weken. Ik kom slechts 1x per dag op hetzelfde tijdstip op stal. Kan ik het dan bijv s'avonds om 19:00 klaarzetten en de volgende dag om 19:00 geven?
Mijn paard is extreem moeilijk met eten. Hij hoort ivm zijn Cushing zo min mogelijk suiker/zetmeel binnen te krijgen, maar dan laat hij het voer na 2 weken staan en lust het niet meer. Voer met meer suiker/zetmeel gaat wel naar binnen
Denk dat het echt te maken heeft met de smaak. Combineren met grasbrok heb ik nog niet geprobeerd, maakt dat het aantrekkelijker?
xXxXsasxXxX schreef:Dankje voor de uitleg! Mijn pony kan nog gewoon goed hooi en gras eten, dus een gewone slobber lijkt mij dan beter. Maar dan nog uitzoeken van welk merk...
felineepino schreef:Ik vind de seniorenslobber van masters nogsteeds echt een aanrader! Mijn pony eet het al 3 jaar op advies van de dierenarts iedere dag op en blijft goed op gewicht. Hij krijgt nu zo'n 3 kilo per dag en hoger als dat heb ik nog niet hoeven gaan, maar volgens mij(excuse me if I'm wrong) mogen ze er 8 kilo per dag van hebben. Ik heb het deze winter ook aangeraden aan een stal genootje, en haar 20 jarige heeft er nog geen winter zo goed uit gezien de afgelopen jaren. En dat op 1 kilo per dag. Aanrader dus!