Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EmptyWords schreef:ik vind er niet heel veel verschil in zitten eigenlijk.
he bah, wat eng, die koorts.
Britta31 schreef:Hebben jullie de oudjes al bloot staan voor een paar uurtjes?Mijn ruinen zijn 25 en in goede gezondheid.
happy2014 schreef:Gefeliciteerd el camino!! Toen was die van mij nog niet eens geboren!
Mijn oudje is gisteren tijdens een bosrit neergestort. Anders kan ik het niet omschrijven... hij ging zo uit het niets naar de grond..
Hij is 2 jaar geleden al eens eerder ingezakt maar dat was anders, dat was een struikeltje en hij kon weer omhoog krabbelen. Nu ben ik helaas ook behoorlijk gehavend. Ben met mijn hoofd op het beton geklapt en mijn jukbeen een kin zijn dik en blauw.
Ik denk dat ik nu misschien gewoon moet zeggen klaar... niet meer erop en gewoon wandelen
happy2014 schreef:Gefeliciteerd el camino!! Toen was die van mij nog niet eens geboren!
Mijn oudje is gisteren tijdens een bosrit neergestort. Anders kan ik het niet omschrijven... hij ging zo uit het niets naar de grond..
Hij is 2 jaar geleden al eens eerder ingezakt maar dat was anders, dat was een struikeltje en hij kon weer omhoog krabbelen. Nu ben ik helaas ook behoorlijk gehavend. Ben met mijn hoofd op het beton geklapt en mijn jukbeen een kin zijn dik en blauw.
Ik denk dat ik nu misschien gewoon moet zeggen klaar... niet meer erop en gewoon wandelen
Romy1234 schreef:Natuurlijk vind ik het heel verdrietig maar hij was bijna 27, dus je weet dat het een keer gaat gebeuren.
Ben al lang blij dat ik van de zomer nog bij hem op bezoek ben geweest.
ElCamino schreef:Ja we vielen altijd samen....maar gelukkig bleef hij altijd liggen tot ik eronder uit was gekropen. Het boeit hem ook niet. Je gaat uiteindelijk alleen nog op heel vlakke paden in galop, of op een vlak weiland en wordt heel voorzichtig. Maar soms viel hij ook in stap in de buitenbak gewoon.... zolang dat maar af en toe was nam ik dat risico. Al hebben velen gezegd dat ik moest stoppen met risico's nemen.
Wel terecht maar omdat we beiden nog zoveel plezier hadden in het rijden nam ik dat risico bewust.
Je moet er wel goed over nadenken vindt ik. We reden elke dag gewoon tot zijn blessure afgelopen april...