Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Denisejazz schreef:Vanmiddag gebeld door een stal genoot, jazz voelt zich niet lekker. Ze hadden haar al op stal laten staan, ze at niet was heel erg sloom. Het leek wel of ze super vermoeid was, zwaar aan het ademen, neusgaten wijd open. Ook wou ze liever niet stappen laat staan draven. En wanneer ze stil stond leek het soms wel alsof ze zo neer ging vallen.
Dierenarts verhaal uitgelegd en die is gelijk gekomen, koorts opgemeten met 39,5. Ze heeft antibiotica en ontstekingsremmers gekregen.
Morgen ochtend temperatuurt een stal genoot jazz nogmaals en kijkt hoe het gaat met der. Gaat het nog steeds niet goed dan vertrek ik van me werk en dan komt de dierenarts weer.
Krijg hier altijd zo’n buikpijn van, hopen dat ze morgen weer de oude zelf is.
Romy1234 schreef:Och jee, dat is nooit leuk
Hopelijk slaat het snel aan en is het straks een stuk beter.
Ik heb gisteren te horen gekregen dat het niet zo goed ging met mijn vorige pony en dat ze wachtte op de da, maar helaas hebben ze hem moeten laten inslapenhij heeft het daar zo goed gehad gelukkig maar het blijft verdrietig.
Ze heeft een stuk staart voor mij afgeknipt zodat ik er iets moois van kan laten maken, zo lief.
Mijn oudje lijkt iets beter te gaan, maak nu 1x in de week foto’s zodat ik kan vergelijken aangezien ik het anders niet zie.
[ [url=m/ESss0C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat vinden jullie, welke foto lijkt ze het beste?
Romy1234 schreef:Och jee, dat is nooit leuk
Hopelijk slaat het snel aan en is het straks een stuk beter.
Ik heb gisteren te horen gekregen dat het niet zo goed ging met mijn vorige pony en dat ze wachtte op de da, maar helaas hebben ze hem moeten laten inslapenhij heeft het daar zo goed gehad gelukkig maar het blijft verdrietig.
Ze heeft een stuk staart voor mij afgeknipt zodat ik er iets moois van kan laten maken, zo lief.
Mijn oudje lijkt iets beter te gaan, maak nu 1x in de week foto’s zodat ik kan vergelijken aangezien ik het anders niet zie.
[ [url=m/ESss0C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat vinden jullie, welke foto lijkt ze het beste?