Ben blij dat ik ze eindelijk zo gekregen heb,ze maakt dit jaar ook een berenvacht aan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fransje23 schreef:Misschien kun je nog ergens de proefverpakkingsemmer van de PAVO 18+ kopen. Daarin zit ook een zakje speedibeet en dan kun je kijken hoe het paaard uberhaupt reageert op bietenpulp. Da is toch een van de hoofdbestanddelen uit de Seniores.
pluisje88 schreef:Subli SP moet wel 4 uur staan he.. het blijft erg lang uitzetten is mijn ervaring
Maris schreef:pluisje88 schreef:Subli SP moet wel 4 uur staan he.. het blijft erg lang uitzetten is mijn ervaring
Met heet of warm water heeft het veel minder tijd nodig om te wellen dan die 4 uur. Je kan het altijd controleren door te voelen of er nog harde stukjes in de sp zitten. Zitten die er nog in, dan moet je nog langer laten wellen.
Oliiviia schreef:Ik heb hier een vraagje, mijn pony is nu 19 en verhuist over een paar weken (terug naar mij).
Ze is erg mager en ik vraag me dus af wat ik haar het beste zou geven.
Ze heeft daarnaast ook cushing en is heel gevoelig voor suiker (hoefbevangenheid), ik had al gedacht aan bietenpulp, maar dat zou ik nog willen aanvullen met andere dingen.
Heeft er iemand een idee?