Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Vorig jaar is zij echt enorm afgevallen door het hoesten, ze heeft zelfs 2 x prednisolon moeten hebben. Ik heb haar de hele zomer rustig laten bekomen en ze is nu weer helemaal top gelukkig. Echt vervelend als je paardje niet helemaal 100% is, vooral omdat ze al wat ouder zijn maak ik me snel heel veel zorgen..
Sta je nog bij de zelfde stal Nandos die soms normaal hooi geeft ipv speciaal voordroog?
maar toen ik hem had gekocht was hij veel te mager (kocht hem in maart 2015). Ik wil een mooie middenweg
ze heeft genoeg reservevetjes 

. Heeft je paardje ook artrose? Ze verbruiken trouwens ook meer om zichzelf warm te houden als ze wat meer op leeftijd komen. Het lichaam heeft hele andere behoeften als een paardje van 8.
RianneH schreef:Welkom PDM!![]()
Koekerukoes, gewicht verliezen door kou kan je soms nog opvangen door meer ruwvoer te gaan voeren, dat houdt het kacheltje draaiende. Maar stijfheid door kou is toch het beste op te vangen met een deken.. Hoeveel grams zou je willen gaan gebruiken?
Ik heb de mijne toch weer een deken op gedaan. Merk dat ze veel meer energie over heeft nu en niet meer afvalt. D'r nieuwe stal is geweldig, maar er viel niet tegenaan te voeren. Nu nog een deken vinden die perfect blijft liggen en genoeg ruimte voor d'r hals geeft..
hij komt meestal te dik uit de winter omdat ik meer voer en hij minder doet whaha
Afgelopen zomer aan de wandel met haar grote vriend.En baasje natuurlijk. Britta31 schreef:Mijn dame van bijna 34 is pas oud.Ze heeft een jonge vent van 21 als vriend.
Gaaf dat ze het zo goed doet.
, manlief is 73 en ik 58 jaar) .