Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RedPassion schreef:Dankje, daar zat ik inderdaad ook aan te denken.Is het dan niet te 'rijk' in combi met de SP, of kan dat geen kwaad?
Maris schreef:RedPassion schreef:Dankje, daar zat ik inderdaad ook aan te denken.Is het dan niet te 'rijk' in combi met de SP, of kan dat geen kwaad?
Waarom wil je de muesli precies vervangen ? Niet dat dat een slecht idee is hoor....
Merrie of veulenbrok is wel goed, maar ze bevatten veel eiwitten. En nu dat het voorjaarsgras ook veel eiwitten bevat .....
Waarom ga je niet gewoon wat meer sp geven en dan minder muesli ?
geerke schreef:RedPassion schreef:Dankje, daar zat ik inderdaad ook aan te denken.Is het dan niet te 'rijk' in combi met de SP, of kan dat geen kwaad?
volgens de bodyscore is die prima op gewicht hoor
haboshof schreef:pluisje88 schreef:En als ze nou eens niet meer sp willen eten?
In al die jaren dat ik SP voer is dit nog nooit voorgekomen. Wij hebben een opvang, elk paard krijgt het hier en nieuwe paarden eten het ook zonder problemen.
Maris schreef:Ahhhh, Indy !
Maarre die mix die je maakt is dat dan 1 schep sp, 1 schep maisbrok, 1 schep grasbrok en 1 schep pulp ? Bedoel je die verhouding ? Die maisbrok is misschien ook wel mooi om de calcium : fosfor van de pulp te verbeteren ?
Pluisje88, misschien alleen pulp of grasbrok proberen. Of bovenstaande mix ?
pluisje88 schreef:Dan nodig ik je uit om eens een keer gezellig langs te komen
Het zal een ware cultuurshock voor je worden, maar hij haalt zijn neus ervoor op. Net als voor pulp
haboshof schreef:pluisje88 schreef:Dan nodig ik je uit om eens een keer gezellig langs te komen
Het zal een ware cultuurshock voor je worden, maar hij haalt zijn neus ervoor op. Net als voor pulp
Dan heeft hij geen honger. Ik schrik niet gauw, heb in de 50 jaar dat ik in de paarden zit al veel gezien en ik krijg elk paard aan het eten.