Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElCamino schreef:Annemiek, zoek je een plekje voor Tom? Ik heb er velen bekeken voor Chico een tijdje geleden. Voor Chico is het lastig met alles wat erbij komt kijken om hem goed te houden, maar als je een "makkelijk" te houden dier hebt waar je niet iedere dag heen wilt is het een goede oplossing.
Een stalgenootje gaat toevallig naar Bunschoten met haar oude paardje, via MP. ziet er goed uit.
Een tip: ga wel kijken met een paar dagen klote weer.... dan zie je of de paddocks/weiland in de winter nog goed te doen is. Zomers ziet alles er altijd prima uit maar valt het tegen met een tijdje rotweer...
ElCamino schreef:ik ga daarom er ook niet heen. Ik wil perse elke dag naar mijn paard, daar heb ik hem voor.
Verder kan Chico niet naar een pensioenstal, hij kan nu niet meer op de trailer maar hij heeft ook speciaal ruwvoer omdat hij geen hooi meer kan eten, speciaal beslag waar hij niet zonder kan, medicatie.... en ee oplettend ook iedere dag weer....
jumpyhorse schreef:Ik heb nog niet gemerkt dat moon dat heeft
Scheren jullie je oudjes nog? Ik moet eind deze maand weer moon scheren, teddybeer heeft last van zn vacht tijdens het rijden... dan maar een extra dikke, wollen dekenhij staat overigens wel nog flink in t werk, anders zou ik niet scheren. Maar lange tijd op rust=kreupel bij hem, dus moet hij wel in t werk staan
Femke_Tweety schreef:Als ze helder en alert is, en geen continu pijn aangeeft, zou ik haar in ieder geval nog niet laten gaan.
Dr kan nog zo veel mis zijn, maar als het paard zich redelijk oké voelt, hoef je haar om de reden niet te laten gaan natuurlijk...
Second opinion is wel interessant in dit geval.
Romy1234 schreef:Wauw ik ben zo zo zo gigantisch blij!!!!
Second opion blijkt dat er geen peesblessure is, hoogstens wat irritatie en oud littekenweefsel.
Wel wat gekanteld hoefbeen maar prima mee te leven met wat kleine aanpassingen.
Heb hem wel 5x gevraagd of hij het zeker wist, dus wauw zoveel meer als ik gehoopt had![]()
![]()