Het nichtje van me vriend samen met Jazz, 25 jaar oud! Altijd mooi als ik iemand die het moeilijk heeft kan blij maken met momentjes met Jazz.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De oude heer van 33 voelt zich nu echt de grote hengst hier. Wil absoluut, nu en direct naar merrie en veulen. Loopt de hele dag te blèren en tijgert de omheining op en neer. Toen hij gisteravond met Clips samen op het erf mocht kwam hij ala grote dekhengst het erf op, slurfje eruit en direct naar Clips alsof hij die wel even zou dekken
Die heeft em gelijk op z'n nummer gezet, die pikt dat gedrag nl niet. En toen was even weer rust. Tot QT en kind naar binnen gingen. Zij gaan vroeger dan de rest. Clips op onstuur want die wil het veulen, en Champie op onstuur want zijn vrouw was uit zicht. Toen heb ik ze verbannen naar hun paddock het stelletje imbecielen
Clips wil niet hengstig worden, dus eigen veulen zal nooit worden. En die ouwe is gewoon een smerig oud mannetje

, mijn oudje heb ik 2 maanden geleden moeten laten inslapen, ik heb echter nog ruim 10 kg sp staan. Ik weet niet of er iemand is hier in het topic die in de buurt woont en het zou willen hebben
?