Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:Omdat ik niet zo'n voorstander ben van basisbrok. Ik wil graag iets dat bij haar, haar manier van leven en haar leeftijd past.
fransje23 schreef:Wel goed om nu al bij te sturen voor het echt winter is!
Rianneke schreef:Ze krijgt overigens 3 voerbeurten met SP met olie. Extra bietenpulp of lucerne ben ik huiverig voor aangezien dit in het verleden al eens verkeerd is gegaan. Het is vrij lastig vind ik vanwege haar oude hoefbevangenheid...
fransje23 schreef:Er zit in zowel bietenpulp als luzerne weinig koolhydraten die "gevaarlijk" zijn voor hoefbevangenheid-gevoelige paarden. Zeker als je een variant zonder melasse kiest.
lillytjuh schreef:Ik werd net alweer als overbezorgd gezien toen ik over een deken begon! Echt joh! Alsof ik mn paard meteen met een 300grams deken naar buiten gooi zeg! Pfffff wil hun weleens zien als hun paard 29 is! Alsof het allemaal zo makkelijk is met een ouwetje! Extra voer er in knallen en klaar toch? Pffff lekker makkelijk denken als het niet je eigen paard is! Misschien toch maar eens op zoek naar een stal met minder bemoeizucht haha