Britta31 schreef:Lag er geen lijk in?
Nope niet zover ik kon zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ga zo nog ns kijken of hij er nog staat, miss was t wel gwn iemand die even er uit moest om te wandelen en is diegene de koffer goed vergeten sluiten...
Romy1234 schreef:Pfff ik ben gewoon zenuwachtig
Ik krijg vanmiddag iemand voor thermografie voor mijn oudje vanwege de vage kreupelheden elke keer.
Wil nu graag een keer weten wat het elke keer is maar toch ook weer niet omdat ik bang ben dat ze toch echt aan haar pensioen of erger toe is.
Ik weet gewoon als zij haar pensioen krijgt ze heel hard achteruit gaat en het nog wel sneller afgelopen kon zijn als ik gehoopt had namelijk.
Duimen jullie voor mij mee?

Lijken in kofferbakken, vingerafdrukken en alles
En niks tegen mijn moeder hoor, kan heel goed met dr opschieten, maar mijn energieniveau is gewoon 0. Stress, spanning vanwege verkoop, of het niet willen lukken elke keer van de verkoop van ons huis. Wil het nu gewoon zover klaar hebben dat we wat anders kunnen kopen.
Lokaties waar ik niet heen wil, huizen dusdanig groot dat je er met gemak verstoppertje kan spelen. En echt je bent een week bezig mekaar te vinden. En altijd weer de discussie van de hoeveelheid land die erbij zit. Ik heb aangegeven minimaal 1 Ha nodig te zijn, ik heb geen bezwaar tegen 3 Ha
Maar voor hem is die 1 Ha de max, alles wat meer is is teveel werk. Dat een kast van een huis onderhouden nog veel meer werk is, dat wordt gewoon vergeten. Kerels en hun prioriteiten he
Maar langzaam, heel langzaam, heeeeeeel heeeeeel langzaam krijg ik hem eindelijk in de goede richting
In ieder geval gaan we vrijdag kijken bij een huis wat ik al heel lang op mijn favolijstje heb staan. En ook een andere die ik hem doorgestuurd had, en die dan wel en dan niet in aanmerking kwam (iets met die 3 Ha
) wilde hij nu toch wel gaan bekijken.
Kan ik ook eindelijk eens op een paard stappen. 

Maar met de temperaturen die komen zal hij dit best fijn vinden.
Maar ik heb en een engels zadel en mijn geliefde BM (boomloos westernzadel) opgehaald. Hoop dat ik morgen wat energie over heb om een beetje, al is het alleen maar stappen, te rijden.
Es_ther schreef:jumpyhorse schreef:Komt het hoor![]()
Voor
[ [url=m/zrB66v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hand past erin![]()
[ [url=m/mSrU5K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na!
[ [url=m/i5FJRM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit kwam eraf![]()
[ [url=m/Ov1WA2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Gto2gI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je hebt een 2e paard gemaakt!
moon kan in principe alleen nog maar buitenritten
hij is mn kruidenpaardje geworden haha (hier in de buurt groeien veel bruikbare kruiden (Van eisprong bevorderen tot peesblessures verhelpen) die als onkruid worden gezien, dus ik ga eens in de zoveel tijd met moon (fiets is zon gedoe) op kruidenjacht
)
Het erf bevrijden van het gras.