ElCamino schreef:Hi Rina..... volgens mij ken ik je nog uit de western van heeeel lang geleden....
Welkom!!!
Ja ik zat ook in de westernsport heul heul lang geleden. Wij zijn net zo oud als onze oudjes
Nu na 2,5 jaar niet gereden te hebben, heb ik net iets meer dan een week geleden een nieuw paardje gekocht. 3 jarige Haflingermerrie. De echt laatste poging om weer een rijpaard te hebben en mss wat wedstrijdjes te starten.
Romy1234 schreef:Dank je wel voor de tip, net even wat over opgezocht maar dit lijkt mij wel wat, heb jij tips voor een goede hier in de omgeving? Ik sta met mijn paard momenteel in Saasveld (Twente)
@Romy Nee sorry ik woon in Duitsland en werk ook bij een Duitse dierenarts. Waar in Nederland DA's zitten die een thermo kunnen maken, en die het ook goed kunnen durf ik zo niet te zeggen. Overigens over de prijs (
ik had het nog snel gelezen vanmiddag maar moest werken en dus even geen tijd om te reageren) dat is zo afhankelijk van de DA. De ene is goedkoper dan de andere. Ik weet wel dat mijn baas niet de goedkoopste is, maar wel geweldig goed. Die man heeft zoveel ervaring dat is echt griezelig. En echt vaak ziet hij al bij het lopen waar en in welke richting hij kan gaan zoeken. Als je echt een goede wilt, je bent even onderweg maar dan zou ik zeggen Dr. Berger in Heede Duitsland
Vertalen vanuit het Duitse geen probleem, hij heeft een hulp die vloeiend Nederlands spreekt
En hij maakt daar ook veel gebruik van.
Ik ben net een paar weken geleden in jullie richting geweest, Haaksbergen en Aalten (paardje stond in Aalten en is gekeurd in Haaksbergen bij de Watermolen) Haaksbergen was 2 uur met trailer, Aalten is een half uur verder. Saasveld ligt je nog iets hoger dan Haaksbergen is dat geen optie voor je? Ik vond het hele aardige en competente DA's. Of zij Thermo's kunnen maken weet ik dan weer niet, maar dat is een belletje.
Boekje bijhouden kan je iets aan info geven, maar de mogelijkheden van wat het is zijn zo uitgebreid dat de kans dat je daarin wat vind niet echt groot is. Een peesblessure kan ook zulke klachten geven.