Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die mijn dames draak compleet om zijn hoefje gewikkeld heeft. 

Die heeft de zwarte dame, die overigens ook niet altijd even lief is, zelfs een dusdanige tik op dr sprong gegeven dat die daardoor ook met vervroegd pensioen mocht. Maar ik heb echt met mijn kaak op mijn knieen staan kijken hoe Champie zijn charmes (en volgens mij ook zijn Calimero gehalte "zij zijn groot en ik is klein") inzet en hij echt alles van de dames mag.

Champie geschoren en allemaal van die übercute kleine dekentjes mogen kopen
hij is zooo cute in zijn dekentje.
ElCamino schreef:Hi Rina..... volgens mij ken ik je nog uit de western van heeeel lang geleden....![]()
Welkom!!!
Romy1234 schreef:Dank je wel voor de tip, net even wat over opgezocht maar dit lijkt mij wel wat, heb jij tips voor een goede hier in de omgeving? Ik sta met mijn paard momenteel in Saasveld (Twente)
ik had het nog snel gelezen vanmiddag maar moest werken en dus even geen tijd om te reageren) dat is zo afhankelijk van de DA. De ene is goedkoper dan de andere. Ik weet wel dat mijn baas niet de goedkoopste is, maar wel geweldig goed. Die man heeft zoveel ervaring dat is echt griezelig. En echt vaak ziet hij al bij het lopen waar en in welke richting hij kan gaan zoeken. Als je echt een goede wilt, je bent even onderweg maar dan zou ik zeggen Dr. Berger in Heede Duitsland
Vertalen vanuit het Duitse geen probleem, hij heeft een hulp die vloeiend Nederlands spreekt
En hij maakt daar ook veel gebruik van.
Dus 19 jaar mocht ze weer mee. 21 weer met pensioen, dat was em nog steeds niet. 22 weer mee en zo ging dat maar door. Er zijn echt paarden die willen het niet rustig aan doen, die willen werken
en natuurlijk foto's 
is dat jou paard?
De reden waarom ik echt nooit een schimmel wil. En die komt er ook echt niet. Ik had een paint met erg veel wit, ook zon drama
Goed poetsen (en als paard het toelaat stofzuigen), green spot remover (western shops hebben dat) en talkpoeder. Als je niet wasssen wilt. En anders wassen met shampoo voor grijs haar, van dat paarse spul.
Wiesencobs omdat hij gewoon geen hooi meer kwijt kan. Maar hij at het altijd met smaak en een paar dagen geleden liet hij de helft staan. Of hij beledigd was dat ik hem in een andere box gezet had?? Misschien toch even niet lekker od zo. Maar gelukkig eet hij sinds gister weer gewoon alles op.