Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:Kan ze nog wel goed voordroog kauwen dan, zonder veel tanden ?
De tip is seniores priores ..... maar misschien wilde je dat al gaan geven ?!
Blon_D schreef:Het vervelende is dat haar moeder op 17 jarige leetijd is afgemaakt omdat ze niet meer kon eten.. Dus helemaal gerust ben ik er niet onder..
yvonnedv schreef:Blon_D schreef:Het vervelende is dat haar moeder op 17 jarige leetijd is afgemaakt omdat ze niet meer kon eten.. Dus helemaal gerust ben ik er niet onder..
Ik neem aan dat dat al een hele tijd geleden is?
De laatste jaren komen er steeds meer voersoorten speciaal voor senioren.
Ik zou het krachtvoer niet afbouwen maar de SP er naast geven en als het mogelijk is in meerdere voerbeurten per dag. Er wordt van SP gezegd dat het volledig ruw en krachtvoer vervangt maar ik zie het meer als vervanging/aanvulling op het ruwvoer.
Blon_D schreef:Het vervelende is dat haar moeder op 17 jarige leetijd is afgemaakt omdat ze niet meer kon eten.. Dus helemaal gerust ben ik er niet onder..
Blon_D schreef:Dit is nu een jaar of 4/5 geleden. In die tijd bestond er volgens mij al wel slobber etc.. Ik ga mij er eerst verder in verdiepenIk moet alleen erg oppassen omdat ze nogal hoebevangen gevoelig is
yvonnedv schreef:Blon_D schreef:Het vervelende is dat haar moeder op 17 jarige leetijd is afgemaakt omdat ze niet meer kon eten.. Dus helemaal gerust ben ik er niet onder..Blon_D schreef:Dit is nu een jaar of 4/5 geleden. In die tijd bestond er volgens mij al wel slobber etc.. Ik ga mij er eerst verder in verdiepenIk moet alleen erg oppassen omdat ze nogal hoebevangen gevoelig is
Ergens klopt er iets niet, moeder zou dan op 0 jarige leeftijd moeder geworden zijn.Het moet dus minimaal 7 jaar geleden zijn. In die periode was er nog niet echt seniorenslobber, slobbers genoeg maar niet die ook het ruwvoer vervingen. Er was een seniorenslobber van Masters en een jaar of twee daarna kwam ik achter het bestaan van SP