Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Es_ther schreef:Fijn dat ie begripvol was!
En misschien als meer mensen er wat van zeggen, dat ie er wat mee kan doen.

) zeker in vergelijking met die van jouw ElCamino 
wil der mss in maart gaan scheren...want helemaal kaal zetten in de zomer is niks voor haar een fris briesje en ze staat te hoesten.. Dus dacht als ik er in maart scheer ofzo dan kan der weer een beetje vacht op groeien als ze zonder deken gaat.. Maar even kijken wat voor weer het dan is.. Want vorig jaar was het gevoels temp - 15 in maart dus dan doe ik het maar niet haha
!
) ik kijk daar dus echt weer naar uit! Vlekje en Jules vinden het dan heerlijk als ik ze poets, je ziet ze er echt van genieten 
emilyslaluna schreef:Ook hier nog geen verharing. Het is ook wel vroeg om te verharen nu of niet? De winter moet nog komen dacht ik.
Queelens schreef:emilyslaluna schreef:Ook hier nog geen verharing. Het is ook wel vroeg om te verharen nu of niet? De winter moet nog komen dacht ik.
Is juist niet vroeg want de dagen worden weer langer.
Die van mij is stipt een week nadat de dagen langer werden heel lichtjes gaan verharen. Gelukkig nog niet heftig gezien de temperaturen die nog komen gaan. In NL komt de echte winter vaak pas vanaf januari. Dus houdt die nog mooi zijn vachtje. Maar goed om te weten dat de biologische klok het nog uitstekend doet