Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jumpyhorse schreef:Nou hier echt k.lote nieuws![]()
Een van onze oudere fokmerries is spontaan overleden, beessie was amper 20... was gewoon vd ouderdom... en een hele grote knuffelbeer en pleegmama voor de gespeende veulens![]()
![]()
Over dekens kan ik niet echt meepraten, moon heeft geen deken op en de rest past gewoon

Sterkte CaTi, koliek is inderdaad verschrikkelijk 
grietje is mijn zorgenkindje. Ze heeft ir en cushing en in 2010 dacht ik aan inslapen. Toen zijn we naar kliniek visdonk gegaan en kregen we haar op de rit. Dat ging 8 jaar goed tot ze begin vorig jaar om onverklaarbare redenen weer bevangen stond. Toen zijn we naar lienden geweest omdat dat veel dichterbij is. Toen de smid daar zei dat het beter was om haar in te laten slapen heb ik slapeloze nachten gehad. Ik had het gevoel dat we iets over het hoofd zagen en dat het haar tijd nog niet was. Toen besloten om weer naar Roosendaal te rijden voor een second opinion. Dat is bijna 3 maanden geleden. Madam loopt inmiddels zonder pijnstillers op haar hoefschoentjes rond en heeft haar streken weer terug. Nu dus iedere 8 weken 1.5 uur heen en weer 1.5 uur terug om haar te laten bekappen.

maar nu hebben jullie een idee van mijn oudjes. jumpyhorse schreef:Nou hier echt k.lote nieuws![]()
Een van onze oudere fokmerries is spontaan overleden, beessie was amper 20... was gewoon vd ouderdom... en een hele grote knuffelbeer en pleegmama voor de gespeende veulens![]()
![]()
Over dekens kan ik niet echt meepraten, moon heeft geen deken op en de rest past gewoon
CaTi schreef:Hier vandaan rotnieuws. Inky is overleden aan koliek.

heel veel sterkte!!

Gelukkig heb ik een magic brush