Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lonan schreef:Dat is ook belangrijk, en dat heeft ze gelukkig, ze is vrolijk en blij verder.
Vandaag ging het eten van slobber weer fijn, prinses wil gevoerd worden, als ik de emmer neerzet kijkt ze er amper naar, hou ik hem vast eet ze alles opaf en toe nog een beetje water erbij in.
Ilsemarie schreef:Dit berichtje plaats ik ook even in het cushing topic en dunne paarden topic.
Mijn kanjer is vandaag na 32 jaar en 2 dagen vredig ingeslapen. hij was gewoon op. Het is allemaal heel fijn gegaan en hij is opgehaald door het crematorium westerhout, fantastisch kan ik daar in een woord over zeggen! Het kost een duit maar het is nu al elke cent waard geweest. Een mooier en waardiger afscheid na 14,5 jaar samen had ik me niet kunnen wensen.
Ik heb echter nog ongeveer 40 kg subli seniores priores staan (even grof geschat, er passen 3 zakken in een ikea samla bak en hij is zeker wel nog voor 2/3 gevuld). En ik heb nog 30 pergolide tabletten van 1 mg. Die tabletten kan ik ook verzenden en deze wil ik dan ook graag geven aan iemand die er moeilijk/duur aan kan komen. Er zat ook iemand (of meerdere?) uit duitsland in dit topic die er slecht aan kon komen toch?
Voor de subli, woont er iemand in regio Groningen? Pony stond in de regio winschoten en ik zelf woon in Haren (direct bij groningen stad). Als iemand interesse heeft in de slobber is deze in regio winschoten of hier in Haren bij mij op te halen. (als het ergens daartussen ligt wil ik het ook wel even brengen).
Ik zou het fijn vinden als ik iemand hier nog een plezier mee kan doen dus dat hoor ik graag (per pb).
flappie2 schreef:Onbeperkt hooi bij voeren is helaas niet mogelijk. Hij staat op een pensionstal, waarbij er nog meer paarden in de wei lopen, en die eigenaren willen geen ruwvoer bij voeren op de wei. Bovendien ben ik bang dat hij te dik gaat worden als ik onbeperkt bij ga voeren, hij is nu goed op gewicht, zelfs iets wat aan de stevige kant.
Is het een idee om zijn muslie te vervangen door een flinke schep lucerne met een scheut omega olie en vitamine en mineralen brokje?
Fibr a ken ik niet, zal ik even googlen.