barbaras schreef:Mmm had inderdaad al wat gelezen over de metazoa, maar erg varierend, van helemaal fantastisch tot vreselijk spul...maar ik heb idd niet het idee dat dit voldoende gaat zijn maar moet het ook wel even een kans geven denk. Maar ga wel bijvoeren met iets er bij en denk eerlijk gezegd niet dat ik het blijf kopen, vindt de zakken best prijzig en ze zijn er niet gek op. Laten het zelfs gewoon liggen....gebeurd nooit met voer...
Alles loopt bij mij maar recreatief en ongeveer 3 x per week dus niet super inspannend...ach ze doen het al jaren goed zo dus vindt het helemaal goed.
Merk wel dat de oudste wat schraal wordt met de overgang nu naar de winter, vandaar ook de metazoa gekocht want voer liever niet grote hoeveelheden krachtvoer, toch meer soort junkfood naar mijn idee...dus even verder zoeken.
Hoe oud zijn jullie oudjes? Ik heb een Arabische ruin van 23, een oude shet leeftijd onbekend, een Arabische hengst van 17 en sinds de zomer een Welsh cob van 13 jaar.
Met zo'n zak kun je toch juist erg lang doen?
Het is zoveel gram per lichaamsgewicht dacht ik?
Het is gewoon altijd even proberen, aankijken, en eventueel switchen tot je het juiste voer hebt gevonden.
Elk paard is ook anders dus er zullen altijd verschillende ervaringen zijn.
Persoonlijk heb ik voor de PAVO Vitalcomplete gekozen, omdat ik mijn paard jaren op PAVO heb gehad, en hij altijd fantastisch in zijn vel zat.