uhm ik zal eens kijken, want mijn agrobs leverancier heeft alleen de wiesenobs en de proteïn light op stock de rest is op voorhand de bestellen denk ik. Ik ga het even opvragen...
Bedankt voor het meedenken!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilsemarie schreef:Nou... morgen zak masters seniorenslobberbrok ophalen en kijken of meneer dat lust! Verder neem ik ook een zak cavalor struco mix senior mee. Denk dat ik toch wel gaan proberen of hij 's ochtends droog/muesli kan eten ipv slobber. Hij eet 's ochtends gewoon slechter en zo is het wat makkelijker te doseren en misschien vind hij dit ook fijner om te eten 's ochtends, geen idee, moeten we gewoon proberen! maar elke keer alle slobber wegmikken is ook weer zowat, want er is geen pijl op te trekken of hij 's ochtends nou wel of niet eet en hoeveel.
morgenmiddag ga ik heen, eerst ff met hem wandelen om te kijken hoe zijn gesteldheid is en als hij fris en vrolijk is lijkt het mij dat het aan het voer ligt en dan gaan we gewoon ander voer proberen, anders dierenarts maar laten komen. Maar hij eet verder erg goed en staat er niet sloom bij dus ik gok dat het toch aan het voer ligt. Hij heeft z'n herbasan met biks vannacht namelijk helemaal opgegeten en de bak was schoongelikt.
Dus hopelijk is hij gewoon fris en fruitig en is hij tevreden met 's avonds slobber en 's ochtends cavalor muesli of pavo herbasan muesli. Eens kijken of dat werkt...
Geen bericht = goed bericht
Ilsemarie schreef:nordwind is 1.38 dus zo'n 350 moet hij zeker wel hebben idd maar gok dat hij zo'n 250/300 weegt maar echt niet meer. Hij is wel aangekomen afgelopen winter maargoed met een paar dagen slecht eten is dat ook zo weer weg natuurlijk.
Hij kreeg tot nu toe 's avonds 2 kg subli en 's ochtends waren we al van 2 naar 1 overgestapt, maar zelfs die ene kg eet hij niet op.