Topic voor onze oudjes!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zondebokje

Re: Topic voor onze oudjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 11:17

Wat een leuke foto s allemaal :D

Bij ons hoor je ook wel wat knalletje maar valt mee geloof ik nog. Ga morgen verhuizen met de pony.. Ben zo zenuwachtig hoop zo dat ik er goed aan doe.. Vind het zo moeilijk :n.

Ze wordt ook echt wel oud nu merk ik dus hopelijk trekt ze het goed. Neus is nog niet over wel minder maar nog niet weg. Dus denk dat ik binnenkort toch maar weer even moet bellen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 11:35

Spannend zondebokje!

@Romy, dat hoofdje is echt schattig!

Haha Maddox, heeft ie een nieuwe roeping gevonden :)? Kapper zou wel een leuk beroep zijn!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 14:15

Succes zondebokje!

Esther, ja dat zou wat zijn. Maar het allerliefst duwt ie op een onbewaakt moment z'n neus met een duw in mijn rug, of z'n neus in mijn capuchon, waardoor ik bijna achterover val :')

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:56

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 11:54

Leuk overzicht Maddox leuke foto s allemaal!

Gelukkig Nieuwjaar allemaal *\%/* *\%/*

Gister mijn sokje verhuisd.. Ze was heel relaxed en het ging eigenlijk heel ontspannen allemaal. Ze had het volgens mij wel naar der zin.. Kon gelijk lekker de wei op :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 12:03

Gelukkig nieuwjaar *\o/* !

Sorry als ik niet alles goed doorlees, ben een beetje druk met school haha.

Ah super zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 13:03

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Wat fijn zondebokje, vond je het niet spannend zo vlak voor oud en nieuw te verhuizen?
Wel fijn dat ze gelijk relaxed was.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 13:20

Fijn dat het goed is gegaan!
Allemaa een goed nieuw jaar met onze oudjes. Dat ze maar gezond het jaar door mogen komen.

We hadden vlak voor onze buitenrit nog wat foto’s gemaakt. Ik had net zijn benen afgespoeld en hem gepoetst, ging die rollen. :D
Afbeelding

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 13:39

Gelukkig nieuwjaar :D

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 10:26

Happy New Year!!!!!
En dat onze oudjes maar weer een gezond 2019 mogen hebben!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 11:22

ElCamino schreef:
Happy New Year!!!!!
En dat onze oudjes maar weer een gezond 2019 mogen hebben!!!

Dat hoop ik zeker :)
Heb ik haar ook gezegd dat Ik haar nog heel wat jaartjes een gelukkig nieuwjaar mag wensen <3

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 11:38

Jullie ook een gelukkig Nieuwjaar!

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 17:32

Hallo allemaal,

Ik val een beetje laat in het topic en heb helaas niet alle 60 pagina's gelezen.

Maar ik volg graag mee en zal mijn oudje daarvoor eens voorstellen :o .

Lotje is van 3 juli 1991 en dat maakt haar nu 27.5 jaar. Ik heb haar in 2009 gekregen. Ze is van begin 2014 tot half 2017 buiten mijn bezit geweest (lang verhaal, ik kan eventueel het topic ervan hieronder plaatsen:
[PP] Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen ).

Inmiddels is ze nu weer 1.5 jaar van mij en het gaat erg goed. Ze heeft helaas in beiden voorbenen artrose, kroon- en kogelgewricht. Maar naast dat ze veel kraakt wanneer ze beweegt := , loopt ze nog heel goed. We wandelen nog lekker samen en gaan soms met de barebackpad en bitloos hoofdstel op rustige ritjes. Daar genieten we nog volop van! ;)

Hier is Lotje!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 17:35

Wat een leuk dametje heb je daar en ik herkende haar bed van je topic, wat een verhaal was dat zeg!
Gelukkig heb je haar weer en mag ze lekker bij jou genieten :).

Pony en ik hebben ons eerste rondje van 2019 gemaakt, lekker in de zon buiten :).

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 17:37

Es_ther schreef:
Wat een leuk dametje heb je daar en ik herkende haar bed van je topic, wat een verhaal was dat zeg!
Gelukkig heb je haar weer en mag ze lekker bij jou genieten :).

Pony en ik hebben ons eerste rondje van 2019 gemaakt, lekker in de zon buiten :).

Dankjewel! Genieten doet ze zeker! De hele dag op de wei en niks hoeven te doen behalve mij haar laten poetsen en knufflen :D

Ik wil ook nog heel graag een ritje maken! Ga je veel op pad? En enkel stappen of ook nog draven en galloperen?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 17:56

Wij zijn nog best actief haha. Ze is gister 25 geworden (echte datum weet ik niet), maar ze gedraagt zich als een 5 jarige.
Ik rij haar 3/4 keer in de week en we wisselen het af met buitenrijden, wandelen, soms wat in de bak spelen of longeren. Stil zetten is geen optie, dan kan de eigenaar haar bij de buren ophalen omdat ze zicj verveeld :')

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 18:12

Wat leuk, Lotje ook in het oudjes topic welkom :D ! Ik herken haar ook van jullie topics, wat een bijzonder verhaal en wat is ze een knappe oude dame <3

Hoe is het op de nieuwe stal zondebokje? Is de verhuizing een beetje goed verlopen?

Wat zal dat genieten zijn geweest Esther, samen op pad gaan is altijd leuk! Grappig dat ze nog zo druk kan zijn, ze zit vast lekker in dr vel!

Gelukkig nieuwjaar voor iedereen hier! Op naar een gezond 2019; waarin we allemaal nog veel mogen genieten van onze knappe oudjes :j

Ik ben daar vandaag alvast goed mee begonnen en heb wat aigility gedaan met mijn lieve meid...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 18:19

Super leuke foto's!
En je Fjord, ik ben een fan, zijn/haar hoofdje is altijd zoooo blij <3

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 18:21

Es_ther schreef:
Wij zijn nog best actief haha. Ze is gister 25 geworden (echte datum weet ik niet), maar ze gedraagt zich als een 5 jarige.
Ik rij haar 3/4 keer in de week en we wisselen het af met buitenrijden, wandelen, soms wat in de bak spelen of longeren. Stil zetten is geen optie, dan kan de eigenaar haar bij de buren ophalen omdat ze zicj verveeld :')

Leuk dat je nog zo veel kan doen. Lotje mag helaas niet meer in de bak rijden. En met de bareback pad durf ik niet buiten te galloperen want wanneer ze weer gaat draven dan stuiter ik eraf :') .

s_v schreef:
Wat leuk, Lotje ook in het oudjes topic welkom :D ! Ik herken haar ook van jullie topics, wat een bijzonder verhaal en wat is ze een knappe oude dame <3

Dankjewel! :D

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 18:24

Jules heeft inderdaad een lieve uitstraling, zeker in zijn wintervacht heeft hij een hele hoge aaibaarheidsfactor. Hij weet ook precies wanneer ik foto's maak en is een kei in lief poseren voor op de foto's <3
Hij liep wel een beetje in de weg vandaag, maar dat geeft niet, want meestal is het omgekeerd en loopt Vlekje in de weg :))
Afbeelding
Ze gingen ook gezellig verder met z'n tweetjes toen we klaar waren :D
Afbeelding

Ik heb een topic gemaakt van vandaag, ik had zoveel leuke foto's en filmpjes dus heb ik ze maar in een topic gegoten :))
[ITP] Never, ever underestimate the importace of having fun!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 20:01

Mijn oudje vandaag:

Afbeelding

Afbeelding

Klein beetje na-stress van oud en nieuw, tis nogal een stresskip. Maar alweer aan het bijtrekken. En shetlanderteddyberenvacht op zijn hoofd... :D

Gisteren 25 geworden volgens zijn paspoort.

En nog behóórlijk fit...

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:15

Welkom Emily :) knappe pony heb je :)

Vind die 2 van jou zo grappig SV haha

ze zien er wel allemaal echt nog goed uit hoor <3

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:24

Ja met die van mij gaat het wel goed....ben heel eerlijk gezegd gewoon vergeten nieuw jaar te wensen aan der :=

Ze was wel wat drukjes van de week... wilde stukje gaan lopen maar ze was helemaal druk...mn oude stal is niet heel ver er vandaan(10 min met de autro)...had idee dat ze keihard terug wilde rennen ofzo 8)7

Maar op stal staat ze heel rustig en in de wei wel beetje wakker omdat er veel paarden van een stal in de buurt langs komen. Maar is voor allebei beetje wennen allemaal.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:25

Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:30

Ze staat er goed bij hoor!

Ik heb de mijne gister wel gefeliciteerd, op 1 januari werd ze een halve Sarah (aka 25)