Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sharonalover schreef:iets wat dus een paar uur moet weken is voor mij niet handig aangezien ik ook regelmatig op de fiets kom.
Rianneke schreef:sharonalover schreef:iets wat dus een paar uur moet weken is voor mij niet handig aangezien ik ook regelmatig op de fiets kom.
De seniores priores van subli moet echt lang weken en dat zou je dus een dag van te voren in de week kunnen zetten... Verder zou ik op dit moment niet echt iets weten.
Maris schreef:Hoeveel 16+ gaf je dan per dag ? Ik kreeg , dacht ik , 4 kg per dag aangeraden...... beetje veel....
Maris schreef:hoi,
Wat is een goede muesli voor een ouder paard waar ze ook wat van aankomen in gewicht ?
ik dacht aan de cavalor strucomix senior. Maar nu hoorde ik van iemand dat haar paard daar van afviel. Ook iemand gehoord die er wel heel tevreden over was hoor.
PintoNatal , eet je paard bijna geen ruwvoer meer dan ? Want dan moet je dat zeker aan gaan vullen !!! Grasmix, lucerne, pre alpin senior, optiform zijn voorbeelden van kort gesneden grassen ( en kruiden etc ). Krijgt je paard dat nog wel weg ?
Of anders heb je oa grasbrokken ( van agrobs, marstall, equifyt etc ),pulp en zemelen en havermoutbrok etc.
Seniores priores en masters seniorbrok vervangen ruwvoer en krachtvoer.
Wat is paardenmeel trouwens ??
Groetjes,
maris