Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chipieke schreef:Ik heb eindelijk de Subli Seniores Priores gevonden
Was gisteren toevallig in Hulst (niet te ver van mijn deur) en vond het bij de boerenbond of hoe noemt dat daar
Amore zou blijkbaar 2 kilo van de SP moeten krijgen, weet iemand in hoeveel water je dit moet weken?
Het moet blijkbaar 6u weken?
yvonnedv schreef:chipieke schreef:Ik heb eindelijk de Subli Seniores Priores gevonden
Was gisteren toevallig in Hulst (niet te ver van mijn deur) en vond het bij de boerenbond of hoe noemt dat daar
Amore zou blijkbaar 2 kilo van de SP moeten krijgen, weet iemand in hoeveel water je dit moet weken?
Het moet blijkbaar 6u weken?
Is Amore maar 200 kg dan?
er moet 3 liter water per kilo bij.
Ja het moet ca. 6 uur weken.
chipieke schreef:Nee Amore weegt zo'n 500kg maar op de verpakking staat dat ze 0,4 kilo dient te krijgen per 100 kilo gewicht?
Ze krijgt elke dag 8u weidegang en een halve kilo van dat gehakseld hooi + vitamines.
Als ze eens een dagje niet op de wei kan krijgt ze wel een bot hooi.
Ik had van een vriendin gehoord dat het net onder water moest staan, dus ik vraag het hier nog even na
yvonnedv schreef:chipieke schreef:Nee Amore weegt zo'n 500kg maar op de verpakking staat dat ze 0,4 kilo dient te krijgen per 100 kilo gewicht?
Ze krijgt elke dag 8u weidegang en een halve kilo van dat gehakseld hooi + vitamines.
Als ze eens een dagje niet op de wei kan krijgt ze wel een bot hooi.
Ik had van een vriendin gehoord dat het net onder water moest staan, dus ik vraag het hier nog even na
http://www.subli.nl/Voederassortiment/n ... iores.html