Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tody schreef:In Cavalor Strucomix Senior zit geen E 324
Het is zeker belangrijk om de hoeveelheden suiker en zetmeel in het voer in de gaten te houden. Maar als het dier
niet bijzonder allergiegevoelig is, zie ik geen reden waarom een deel van de suikers niet uit melasse mag komen.
Bovendien eten ze het graag, en dat is bij dieren die wel wat aan mogen komen ook zeker wat waard.
Maris schreef:Kan je geen sp geven ipv die brok en muesli ?
En wat is je vraag nu precies ? Hoe hoog staat het gras op de wei waar ze nu op loopt ?
Krijgt ze nog wel hooi bij ivm ruwvoer voor de darmen ?
mariekie schreef:Maris schreef:Kan je geen sp geven ipv die brok en muesli ?
En wat is je vraag nu precies ? Hoe hoog staat het gras op de wei waar ze nu op loopt ?
Krijgt ze nog wel hooi bij ivm ruwvoer voor de darmen ?
Wat is sp? Senoir priodes ofzo kan ik hier in de buurt niet kopen.
Het gras waar ze nu in loopt is niet zo hoog, een normaal paard kan hier goed op leven.
Krijgt geen hooi naast, alleen als ze snachts op stal gaat wegens slecht weer i.o.d.
Maar dan eet ze er niets tot weinig van.
Heb van de buurvrouw bietenpulp gekregen maar nu hoorde ik dat dat ook geen zoden aan de dijk zet.
Tody schreef:Dat vind ik het mooiste aan een forum: geeft de kans om te vragen/overleggen/verduidelijken/etc.
@mariekie: Kan het iets met haar gebit zijn? Als ze ineens moeilijker te eten spul als grasmix laten staan is dat het eerste waar ik aan denk. En heb je recent nog mestonderzoek laten doen voor wormen?
mariekie schreef:Tody schreef:Dat vind ik het mooiste aan een forum: geeft de kans om te vragen/overleggen/verduidelijken/etc.
@mariekie: Kan het iets met haar gebit zijn? Als ze ineens moeilijker te eten spul als grasmix laten staan is dat het eerste waar ik aan denk. En heb je recent nog mestonderzoek laten doen voor wormen?
Daar ligt het niet aan denk ik.
Als ze snachts op stal gaat eet ze dr bak met grasmix wel leeg![]()
Dr hooi laat ze mooi liggen, maar dat doet haar stalgenoot trouwens ook.
Tandjes zijn pas nog gecontroleerd en alles zit er naar mijn weten nog in.
Ben gister naar de plaizier geweest. Ze hadden een musli van cavalor, was iets met melk brokjes erin, of mais en anders bietenpulp.
Ze hadden geen subli maar dat wist ik al.
Heb ze gister eerst op hoger gras gezet, kijken of dat help.
Mn hoefsmid zei trouwens dat het ook te maken kan hebben dat ik er sinds een paar weken niet meer mee rij, dat haar spieren zijn weggevallen. Dan schijnt het ook hard te gaan, iets wat hij altijd al zei.