Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Queelens schreef:Jep ben wel bang dat het lymfangitis is.. wel een milde vorm want hij heeft geen verhoging. Wel apart hoor. Hij heeft er wel een oud wondje en mok (gehad) maar hij heeft nooit een dik been of gevoelig daarvoor geweest. Maakte me bij hem nooit zo druk om wondjes omdat het bij hem altijd goed geneest. Maar nu misschien toch iets te veel van het goede geweest en hij wordt ook een dagje ouder natuurlijk.
Queelens schreef:Wat jammer zilfstar dat hij een trauma heeft. Gelukkig kan je op stal ook goed stappen! Fijn dat hij zich weer beter voelt
Sentir, geen ervaringen mee omdat die van mij eigenlijk nooit ziek is. Wat is je aanleiding? Ik geef soms wel een detox kuur (of laat de homeopaat komen) als hij bijv op Metacam heeft gestaan.. reminds me of.. dat ik de homeopaat weer moet appen
ellepel schreef:Heb je gelijk hoor,op zich kunnen ze het er dan prima op doen.
Maar die van mij staan 24/7 buiten en op een of andere manier denk ik dan wel altijd dat kruiden weer extra ondersteunen ofzo![]()
Ga je nog verder laten onderzoeken dan?
veertje99 schreef:Wat ook goed helpt is rozenbottel. Ik geef dan gemalen rozenbottel omdat ik de normale zo hard vind. Werkt ook enorm goed als een boost. Je hebt ook wel pasta's en olieën maar daarvan vind ik het nadeel dat er zoveel extra's in verwerkt zit. Ik geef het liefst echt kruiden en alles zo natuurlijk mogelijk, maar dat komt ook omdat die van mij enorm gevoelig is.
Hier eindelijk weer goed nieuws. Nadat het vorig jaar zomer echt enorm slecht ging en ik op het punt stond hem te laten gaan kan ik zeggen dat hij zich op dit moment zo goed voelt! Nu een paar keer mee geweest naar de bak en alle keren zo blij, rennen, spelen, bokken noem maar op. Vandaag maakte hij zelfs een sprongetje (hij kon er makkelijk langs heen dus echt uit zichzelf). Komende periode wil ik hem dus langzaam heel iets meer beweging gaan geven om te kijken wat hij daarop gaat doen. Voor nu echt enorm blij met hoe hij zich voelt en hoe hij beweegt
[ Afbeelding ]