Es_ther schreef:Mag ik vragen wat je dan kwijt bent?
Jaaa zandweg, dat monster van mij vreet dat alleen als we het heel goed verstoppen in slobber…
Hier is het ook een onmogelijke opgave bij pony... alle soorten brokjes al geprobeerd, de husk, de zaden.... dat laatste gaat nog het beste. Nu lijk ik de gouden formule te hebben gevonden; d'r dagelijkse voer (handje slobber met supplementen), 2 handjes pavo slobber, gekookt lijnzaad en dan 200 gram psyllium. Tot nu toe gaat het nog elke dag op. Dat is mij niet eerder zo lang, en zulke hoeveelheden psylliumzaad gelukt.
Celebi, wat een rottige uitslag. Ik hoop dat het inspuiten wel wat gaat helpen. Die foto met z'n kale knie en billen in je topic
Hebben ze nog tips voor supplementen genoemd?
Ellepel, cremeren is mooi maar idd echt duur. Ik neig nu ook naar wat jij zegt, individueel ophalen door rendac. Of een loonwerker haar langs de weg laten leggen, maar ik ga niet ze laten inslapen langs de weg, weg van de kudde. Wel gedaan met een stalgenootje maar vind ik toch niet zo'n fijn idee. Liever in eigen land of paddock en dan of langs de weg laten leggen, of rendac individueel idd.