Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Queelens schreef:Wat leuk Sanet. gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!
Dekens trekken.. die heb ik bij schim gelukkig niet meer. Bij mijn bijrijpaard wel. Die had een record van 3 dekens in een week. En dat ware allemaal dure dekens. Eerst zat die verstrikt in een van mijn amigo dekens, toen in mn volgende amigo en later in mn premier equine. Nu heeft die een goedkope uitvoering van bucas waar ook al de gaten inzitten maar hij krijgt geen nieuwe meer van mij
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Een mooie serie van gesloopte dekens. In die week had toevallig schim ook een slippertje maar die kon ik weer maken
[ Afbeelding ]
toen zag ik de deken. Terwijl ik de foto maakte was iemand met een schaar onderweg om hem te bevrijden haha. Gelukkig had die niet lang zo gestaan want een kwartier ervoor was er nog niks aan de hand.
Mooie appeltjes!!
Zuur ook dat de veluwe dan niet kan doorgaan...
Blij met mijn 'blijf van mijn lijf merrie' als ik dat zo zie
Al moet ik zeggen, ze is haar gemiste kriebels van de afgelopen tig jaar aan het inhalen. We hebben sinds dit jaar tussen de weides geen draden maar planken en ijzeren hekken. En daar kan je prima overheen hangen om met je buurvrouwen te kriebelen
Op een veilige afstand (ze kan niet met anderen samen staan), maar toch intiem zijn als ze wilt. Ik word daar zo onwijs blij van, ze staat meerdere keren per dag met beide buurvrouwen te kriebelen. Ik gun het haar zo
Had gehoopt dat de kuur aan zou slaan want dan zou hij iets fitter moeten zijn en misschien ook wat anders gaan bewegen, maar in draf loopt hij 2 hoeven achter zijn voorhoef. Dat is natuurlijk verre van goed en zeker om te bedenken dat we in maart nog Z2 reden.