Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Wat doet hij dan precies als hij bij de poort staat?
Kelly staat ook heel veel wat te suffen en te staan.
Maar dat is volgens mij echt ouderdom.
Als hij het verder goed doet zou ik hem gewoon laten staan.
hagelslag schreef:Aahhhh hoelang is zijn vriendin overleden?
Layka die heeft echt lang zich anders gedragen toen bonnie vorige jaar was ingeslapen.
Celebi schreef:Hier de uitslag van de kliniek gekregen. Het was even zoeken maar ze hebben een klein stukje onrustig bot gevonden op zijn knie op de plek van een bandje. Dat bandje was ook wat onregelmatig met scannen. Het vermoeden is dat het verrekte bandje heeft gezorgd voor instabiliteit in het gewricht en dat dat nu gezorgd heeft voor ongemak. Ik had een paar opties en we hebben gekozen voor inspuiten met IRAP. Hij blijft daar een nachtje zodat ze hem morgen gelijk kunnen inspuiten en dan over een week nog een keer en dan zou hij kunnen opknappen.
ellepel schreef:Ik heb afgesproken dat ik maandag even weer contact op neem,tot die tijd dus ook metacam en aankijken hoe het gaat.
joyce83 schreef:Ik maak mij zorgen om mijn oudje. Hij is nu denk ik sinds een week gevoelig op de voorbenen. Heb ze een keer iets te lang op de wei gelaten en denk dat dat de trigger is. Hij heeft PPID waar hij een half pilletje al jaren per dag voor krijgt. Vanmorgen wilde ik zien hoe hij liep, de laatste dagen bleven ze namelijk staan op de stal en bleven ze nog even hooi eten en kon ik niks zien. Hij loopt op het harde echt belabberd maar op zacht redelijk. Maar hoef uitkrabben ging vanmorgen niet goed.
Dus ik ga maar even nadenken of ik pijnstillers ga geven of de dierenarts moet laten komen, maar goed ik denk te weten dat het hoefbevangen is en pijnstillers heb ik liggen.
Tancreda4 schreef:@ Memuska, leuk je hier tegen te komen. Willow alweer 25, time flies. Jammer dat hij al zo’n tijd met pensioen is. Is het artrose dat hij heeft?
Wat lastig dat hij niet graag in het land staat. Staat hij dan liever op de paddock met hooi? Misschien dat het grazen hem meer moeite kost en dat hij daarom niet graag daar staat? Wat als je hem op de weide hooi bij voert, veranderd het gedrag dan, of wilt hij ook dan graag de weide uit?
Tancreda4 schreef:Artrose in benen waar ze kreupel van worden is toch makkelijker dan artrose in rug en hals weggestopt waarvan de ongemakken niet altijd goed zijn op te merken vind ik.