Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoT schreef:Hoe gaat het met jullie ouwetjes, staan ze alweer lekker op de wei? Die van mij staat dag en nacht op de wei en heeft het prima naar zijn zin. Zijn slobber laat hij staan, blijkbaar geen behoefte meer aan. Hij komt goed aan en hij ziet er prima uit, dus zorgen maak ik me niet.
Eten die van jullie nog wat naast gras?
Maris schreef:Misschien eens afwisselen met iets anders ? In b.v. de supplementen van st hippolyt zitten veel meer vit en min dan in veteranen supplement.
aan de andere kant als Vs goed bevalt, waarom dan wisselen ?!
S__L schreef:JoT schreef:Hoe gaat het met jullie ouwetjes, staan ze alweer lekker op de wei? Die van mij staat dag en nacht op de wei en heeft het prima naar zijn zin. Zijn slobber laat hij staan, blijkbaar geen behoefte meer aan. Hij komt goed aan en hij ziet er prima uit, dus zorgen maak ik me niet.
Eten die van jullie nog wat naast gras?
Hier hetzelfde! Mijn oudje is vandaag 30 geworden en staat nu een weekje 24/7 op gras. Je ziet hem met de dag groeien!
Ook hij krijgt nu geen slobber meer.
haboshof schreef:Met oude Indy gaat het wat minder. Het heeft niks met zijn voeding te maken, hij doet het prima op zijn subli seniores priores. Zijn gewicht is mooi, hij is goed gevuld. Hij glanst en ziet er gewoon heel goed uit. Maar in zijn koppie zit het niet goed. Het lijkt of hij heel afwezig is. Zijn pleegzoon Billy kijkt niet meer naar hem om in de wei. Indy staat maar een beetje voor zich uit te staren. Zou hij het nu gaan opgeven? Hij is 35 jaar. Zijn taak: Billy opvoeden zit er zo'n beetje op nu Billy 3 is geworden. Ik heb er geen goed gevoel bij.
lillytjuh schreef:heb er een nieuw paardje bijgekocht, een jonger exemplaar mocht 1 van de oudjes het begeven dan heeft de andere alvast een maatje waar ze aan gewent is. Pfff begin me langzaam in te dekken haha