Macho is nieuwsgierig en snel afgeleid. Is hij aan het eten en hoort hij iets (of denkt hij iets te horen) dan moet er natuurlijk even gekeken worden en dan wil ie nog wel eens wat knoeien. Tis net z'n baasje wat dat betreft...
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Macho is nieuwsgierig en snel afgeleid. Is hij aan het eten en hoort hij iets (of denkt hij iets te horen) dan moet er natuurlijk even gekeken worden en dan wil ie nog wel eens wat knoeien. Tis net z'n baasje wat dat betreft...
JoT schreef:Haboshof: Macho krijgt naast de slobber geen ander voer meer. Op ruwvoer na dan. De slobber geef ik op aanraden van de veearts. Durf niet meer zo goed iets anders te geven eigenlijk, ik ben allang blij dat hij nu weer koliek-vrij is. Bij de slobber ligt er er inderdaad aan hoe dik of dun het is. Ik maak gebruik van een maatbeker voor het water, maar ergens presteer ik het toch om de ene keer een dunnere slobber te maken dan de andere keerMacho is nieuwsgierig en snel afgeleid. Is hij aan het eten en hoort hij iets (of denkt hij iets te horen) dan moet er natuurlijk even gekeken worden en dan wil ie nog wel eens wat knoeien. Tis net z'n baasje wat dat betreft...
Lekker voor die ouwe, maar ik hoop wel dat de nachten snel wat warmer worden. Vind het nu nog best frisjes. 

Mijn toppaardje!! Hij eet ook weer meer hooi (hij is natuurlijk minder "moe" van het eten van de slobber omdat hij dat niet zoveel hoeft te kauwen dus heel mooi dat hij nu ook weer wat meer hooi eet, en gras gaat ook goed naar binnen. Dus dan kan hij nou lekker aansterken!)
) 
vanochtend at hij 't weer niet... misschien dat hij nog vol zit van die 2 kg van vannacht? Die heeft hij wel heel goed gegeten en hij heeft ook heel wat hooi gegeten! 

Tody schreef:Subli Seniores Priores is erg arm voer. Als een paard wat meer nodig heeft, kun je beter aanvullen met bijvoorbeeld Cavalor Strucomix Senior.

Zou idd wel even de tanden laten controleren, want als hij het wel probeert maar ze gewoon niet wegkijgt... bij oudere paarden is tandarts sowieso altijd goed ivm haken, missende kiezen en andere ellende die op die leeftijd kan beginnen op te treden.