Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yvonnedv schreef:Voor diegene die senior priores voeren: zorg dat je voldoende voorraad hebt want er schijnen leveringsproblemen te zijn, dat vertelde de kleine welkoop waar ik altijd haal. Een grotere Welkoop iets verderop had wel nog voldoende voorraad en die wisten van niets maar je weet maar nooit.
JoT schreef:Ik zit bij mijn ouwetje (25) te twijfelen of het voer moet gaan aanpassen. Hij heeft kort geleden vier keer in een week een kleine koliekaanval gehad en gisteren deed hij weer 'raar'. Hij krijgt 3 x daags een flinke pluk kuil van goede en redelijk en vrij droge kwaliteit. Daarnaast 3 x per dag circa 3/4 tot een hele schep Subli Zonder. Naar mijn idee kauwt hij goed, gebit is eind vorig jaar nog uitgebreid nagekeken. Hij krijgt op dit moment ook Opkikker van Naf erbij. Na de vorige aanvallen is er mestonderzoek en een uitgebreid bloedonderzoek gedaan waar beiden niks uitkwam.
Iemand suggesties?
yvonnedv schreef:Voor diegene die senior priores voeren: zorg dat je voldoende voorraad hebt want er schijnen leveringsproblemen te zijn, dat vertelde de kleine welkoop waar ik altijd haal. Een grotere Welkoop iets verderop had wel nog voldoende voorraad en die wisten van niets maar je weet maar nooit.
JoT schreef:Hoe zijn de hoeven van jullie ouwetjes eigenlijk? Groeit dat nog een beetje? Ik heb het idee dat die hoeven van mijn paard voor geen meter groeien. En nu ik dagelijks moet gaan wandelen of longeren ben ik bang dat ze te hard gaan slijten.
BaiNar schreef:Ik zal de link even plaatsen voor de mensen die hetzelfde probleem hebben met hun oudje...
http://www.topdiervoeders.nl/lucerne-zo ... -1199.html
supertekkel schreef:Dat komt omdat Agrifirm (de organisatie waar subli onder valt) gefuseerd is. Dat is allemaal niet zo heel braaf gegaan.
Anyway, er is ook een goed alternatief nu; Senior / Light Muesli van Vente diervoeding. Kwa voedingswaarde zit deze muesli nog net iets boven de Serior priores van Subli. Prijs is ongeveer gelijk.