Sanet schreef:Oh wat een stress Hennos. Misschien toch nog eens overleggen met je staleigenaren? Of er niet toch iets mogelijk is?
Nee vanmorgen er weer over gehad, per 1 november begint het stalseizoen en dan gaat het draadje weer open en alles bij elkaar als hij dan niet weg is.
ellepel schreef:lastig is dat in een groep, wij hebben ook een groep en liefst niks apart dus dat snap ik wel.
risico dat er wat gebeurd hou je toch wel…he mijn appie had een gebroken kaak door een trap van een ander paard in de groep![]()
maar misschien is een andere stal juist beter of vind je iets voor beiden?
Ja een risico heb je altijd wel, maar dit is geen incident maar standaard. Alleen door zijn leeftijd herstelt Tennessee niet meer snel en daardoor is hij slomer en wordt hij nog vaker getrapt. Het is ook echt maar 1 andere pony. Bij de rest van de kudde is er niks aan de hand en zit hij goed in de groep.
Maandagmiddag bij een stal kijken maar dat is een half uur bij mij vandaan. Als ik dan naar alle 2 de paarden zal gaan op 1dag dan ben ik gewoon 1,5uur tijd kwijt aan reizen, zonder file.....