Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLiez schreef:Queelens schreef:Dat vindt die vast lekker Barbara!
Die van mij genoot net ook van een klein portie kleefkruid
Zijn pees begint ook eindelijk wat slanker te worden!
[ [url=m/FC12rp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ooh wat fijn zeg! Hopelijk blijft het de goede kant op gaan.
Mijn senior van 21 heb ik op actief pensioen gezet. We reden nog heel fanatiek maar hij heeft opeens moeite met bepaalde oefeningen. Linksom galop is hij heel stijf bij het schouder. Ik vermoed artrose maar zal eerst mijn osteopaat weer even langs laten komen. Meneer is nog heel actief in de wei dus misschien ook wel iets verrekt oid.
Geven jullie nog iets van supplementen voor ouderdom? Hij krijgt nu silicium van vitalstyle met glucosamine en msm er in.
Queelens schreef:Helaas toch weer niet goed met Peri. Heeft verhoging en wil niet eten dus de dierenarts belt zo direct terug voor overleg.
Sanet schreef:Opzich zou een bitje al vrij snel moeten kunnen toch? Of is het de voorste kies die weggehaald is?
Als hij zich weer oké voelt, maar ook eens een leuk uitje plannen dan? Met de trailer naar bos of strand?
NadiaM schreef:@Akshay Oh dus kan ook als soepje geven?
Ik geef al fibrebeet en grasbrokken geweekt en idd wat vitaminebrokjes.
Dat geweekte eet ie allemaal goed.
Maar hij blijft gewoon te mager, mensen gaan me nu ook op aanspreken, best lastig.
Dus dacht de Agrobs er gewoon bij te geven en makkelijker omdat je niet hoeft te weken.
Maar hij heeft er dus toch wat moeite mee om weg te krijgen lijkt het.
NadiaM schreef:@Akshay Oh dus kan ook als soepje geven?
Ik geef al fibrebeet en grasbrokken geweekt en idd wat vitaminebrokjes.
Dat geweekte eet ie allemaal goed.
Maar hij blijft gewoon te mager, mensen gaan me nu ook op aanspreken, best lastig.
Dus dacht de Agrobs er gewoon bij te geven en makkelijker omdat je niet hoeft te weken.
Maar hij heeft er dus toch wat moeite mee om weg te krijgen lijkt het.
NadiaM schreef:Iemand van jullie die ook de Agrobs PreAlphin Senior geeft?
Ik geef het sinds kort aan mijn ouwetje en hij vind wel lekker volgens mij.
Ik deed mengen door de Fibermix van Vitalbix.
Alleen nu merk ik dat ie wel gedeelte laat liggen waar ie dan wel op gekauwd heeft en nat is.
Lijkt alsof ie toch niet helemaal weg krijgt.
Hoe geven jullie het?
Puur of gemend, droog of nat?
Thanks alvast