wat goed dat je verder hebt laten kijken wat betreft dat gebit, je kent je eigen dier toch het beste.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:welkom![]()
wat goed dat je verder hebt laten kijken wat betreft dat gebit, je kent je eigen dier toch het beste.
monsera schreef:Mijn pony heeft van zijn 26e tot zijn 34e op de medicijnen gestaan. Hij geeft sl fie jaren gelukkig gegeten als een boodwerker gelukkig. De laatste 4 jaer voornamelijk geweekte emmers.
Ik moest alleen om de zoveel tijd de dingen veranderen waar ik de pil in gaf. Dus stukje wortel, stukje appel, stukje ontbijtkoek, stukje brood en weer van voor af aan.
Naath86 schreef:Die van mij is ook niet zo moeilijk met de pilletjes. Kan ze gewoon door de brok gooien en gaan gewoon mee naar binnen.
joyce83 schreef:Mijn oudje had telkens wij weerswisseling de kolieken. Hierdoor kijk ik wel wat beter hoe koud het in de nacht wordt of er wel of geen deken op gaat.
ellepel schreef:vervelend is dat met koliek!
heb je wel eens gedacht om een echo van de buik te laten maken om te kijken of er misschien iets zit wat de koliek kan veroorzaken?