Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:Eapy, Heel veel sterkte met dit grote verlies...![]()
Echt een prachtige foto van je maatje
![]()
Joyce, wat lastig zeg. Ik weet niet wat ik zou doen in je situatie... Ik heb straks waarschijnlijk 2 met pensioen (18 en 20), maar ik mis zelf het rijden niet echt en kan het ook niet over mijn hart verkrijgen ze weg te doen, of in te slapen. Anderzijds kan ik wel begrijpen dat het wel een keuze is die mensen maken. Ik zou iig ook voor de echo gaan , voor zekerheid (of dingen uitsluiten).
wat een fijne foto, gezellig samen wandelen![]()
Queelens, wat vervelend dat de EOTRH toch erger is geworden...Wanneer gaan jullie? Sterkte iig![]()
Mooie foto hagelslag![]()
Hennos, wat sneu dat hij steeds wat meer last heeft van de artrose. Waar zit de artrose? Rust roest, maar ik zou ook de beweging wat aanpassen als hij er last van lijkt te hebben![]()
Sowieso is ouder worden met kwaaltjes echt rot en moeilijk... Ik vind het ook echt lastig met mijn dames. De kleine is nu 18, blijft maar rommelen met haar luchtwegen. Nu geef ik sinds vorige week gestoomd hooi en krijgt ze nog een kuurtje medicatie. Aan ene kant wil ik nu al de handdoek in de ring gooien en gewoon dr maar op pensioen zetten. Maar ergens wil ik ook nog doorzetten, haar zo goed mogelijk op conditie houden (krijgen) want als ze straks helemaal niets meer doet gaat misschien ook niet helpen met alles...
Mijn grote merrie rommelt ook met de luchtwegen en ik kijk zo ontzettend op naar de winter. En opeens is het september, en dat wil ik helemaal niet. Dan komen ze straks weer op de paddock, moet ze op hooi (voordroog), en ik weet gewoon niet zo goed wat ik nog kan doen, wil doen, moet doen. Het is een aflopende zaak met haar luchtwegen, heel veel medicatie werkt niet (voldoende), maar niets doen werkt al helemaal niet. Het is gewoon echt stom en moeilijk allemaal.
ellepel schreef:het is wel een vrij bekende bijwerking van de ppid medicatie.
hoeveel geef je nu?
vaak is lager doseren de oplossing dat ze beter gaan eten![]()
en je kunt slobber proberen, er is best heel veel te koop.
ik merk dat zoiets als fibrebeet van pavo voor veel paarden lekker is.
ik geef dat nu ook, en ik meng dat met de fibernuggets (groffe grasbrok) van pavo zodat er net iets meer vezels in zitten.
maar het is echt een kwestie van uitproberen wat ze lekker vinden.